Weekend

Heerlijk het is weekend. Maar twee dagen vrij, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik ben bang dat ik het weekend niet erg bereikbaar zal zijn, want wat zat er net bij de post?

2009_09_okt_0116 Ja, ja ik ben overstag gegaan. Besteld bij Wilma Karels. Weer een leuk hebbedingetje he?

Dus ik zal het hele weekend aan de computer zitten. Hoewel mijn katten dat niet altijd accepteren. Vandaag zat ik ook de hele dag aan de computer, maar dan voor mijn werk. (mocht vandaag lekker thuiswerken) En toch vinden de katten dat niet kloppen. Dan duurt het te lang en gaan ze lopen zeuren, want ik moet de huiskamer in. Vanavond zal ik dat ook wel doen en dan ga ik nog even met de lapjes aan de gang, maar misschien toch ook wel al stiekem de handleiding lezen……

Nog even een paar foto’s van die heerlijke monsters van me.

2009_08_okt_0121_bewerkt1  Eerst mijn mannetje, Bobby, wat is hij mooi he? En het gaat me steeds meer opvallen hoe groot hij wordt.

2009_09_okt_0114 Links Myra, mijn oudtje en wat blijft ze mooie snorharen houden

En Belle die ik stoorde in haar slaap. En me echt aankijkt van: zeg, moet dat nou?????

Allemaal een heel fijn weekend.

Liefs Elly

2009_09_okt_0115

5 thoughts on “Weekend

Geef een reactie

