Alweer donderdag

Wat gaat de tijd toch hard. Vanochtend was het gelukkig licht, want dat donkere weer vind ik drie keer niets.

Ik had weer veel plannen, en helaas is eer niet veel van terechtgekomen. 2009_08_okt_0111 In ieder geval heb ik een speldenkussen afgemaakt. De andere twee zijn in voorbereiding, de applicaties moeten er nog op, maar die moet ik eerst nog knippen.

2009_08_okt_0110 Een kattenbom heb ik bijna af, ook daar moet de applicatie nog op.

Een quiltje van het 12 maanden project kon ik weer uithalen. Soms lukt het gewoon niet. Nu ben ik met de hand de band erom heen aan het naaien.2009_05_okt_0112 En ik accepteer maar dat er een paar foutjes inzitten.

Bobby en Belle zagen hier vast een vogeltje op het balkon.

Gisteravond ben ik naar de repetitie van de operette geweest. Dat viel vies tegen. Vannacht toch wel slecht geslapen van de pijn, terwijl ik toch niet veel heb gedaan gisteravond. Ik zit ook echt in een dilemma, doe ik wel mee met de uitvoering of niet. De uitvoering is volgende maand al. Verg ik niet te veel van mijn knie? Maar als ik stop laat ik dan de club niet in de steek?

Vanmiddag voor de eerste keer fysiotherapie voor mijn knie gehad, massage en ultrageluid. Tja en zoals te verwachten doet mijn knie nu nog meer pijn. Maandag weer terug.

6 thoughts on “Alweer donderdag

  1. Je verveelt je nooit met katten. Leuk speldenkussentje. Jammer dat het nog niet lekker gaat met je knie. Heel vervelend voor je vooral als je niet zo stil kan zitten.
    Groetjes Mascha

  2. Jammer dat je nog veel pijn hebt! Ik heb mijn kattenbom opgeslagen, maar op xc3xa9xc3xa9n of andere manier blijft hij liggen,het zal wel een Ufo blijven denk ik. maar ja wat zeggen ze dan? Wat in het vat zit verzuurt niet? ofzoiets. Maar ik ben benieuwd naar jou applicatie.Alvast een fijn weekend!

  3. Jij hebt flink doorgewerkt! Jammer dat je 12-maandenproject niet zo soepel loopt maar niet alles moet toch perfect?
    Succes met je knie, ik hoop dat dat snel beter gaat.

Geef een reactie

