Stoffenclub

2009_03_okt_0106 Vandaag het pakketje van de stoffenclub ontvangen van quiltende Wilma, met een klein pakketje 2009_03_okt_0107_2 waarvan ik geen idee heb wat er de bedoeling van is. Maar daar zal ik nog wel achter komen. Ik heb het vermoeden dat er een brief bij had moeten zitten en niet mee is gekomen.

De vorige maand was ik te laat met bestellen, maar nu nog maar net aan op tijd, ha ha. Ik moet het toch maar eens in mijn agenda gaan zetten.

Wat ook leuk is dat Wilma, althans in de pakketjes die ik tot op heden heb ontvangen, een theezakje met een smaakje erin doet. Nu kanaal. Zeer toepasselijk erbij.

3 thoughts on “Stoffenclub

Geef een reactie

