Weekend

Ja, echt, het is voor mij nu weekend. Heerlijk drie dagen vrij.

Volgens mij is de weersvoorspelling voor het weekend niet zo heel goed. Dus tijd om de naaimachine weer eens uit te proberen. Met die gekneusde ribben wilde het maar niet lukken. Maar het gaat op het moment best redelijk met die ribben. Alleen mijn knie en been niet. En het is zo vervelend dat ik daardoor niet kan fietsen. Het beperkt mij in mijn zelfstandigheid.

Maar goed, het weekend wil ik weer lekker gaan quilten. Het is zo druk en hectisch op het werk dat ik regelmatig ’s avonds thuis nog heb gewerkt en dan ben ik te moe om te quilten. Maar morgen ga ik hier echt mee bezig. Dus zal het lukken dat ik eindelijk dat kleine quiltje af krijg?

En dit is toch prettig thuiskomen, als je dit bij de post vindt.2009_01_okt_0099 Allereerst de patronen post van Wendy Vosters.

2009_01_okt_0102_2 De derde bom van de Tail Feathers, hm het weekend maar eerst eens beginnen aan deel twee.

2009_01_okt_0100 Een pakketje van het 12 maandenproject van Magdaleentje, een heel leuk welkomsquiltje, hier rechts even een detailopname 2009_01_okt_0101, gemaakt van modastofjes uit de serie Pattiserie.

En gisteren ontving ik deze dvd die ik besteld had, geen flauw idee of het iets is, dus ik ga het weekend heerlijk kijken met een quiltwerkje op schoot, drie katten om mij heen en mijn weekend kan niet meer stuk.How_to_make

Allemaal een fijn weekend.

Liefs Elly

Ps nog bedankt voor jullie reacties.

4 thoughts on “Weekend

  1. Lekker, he. Om met wat minder weer je lekker bezig te houden met je hobby. Ben blij dat het al wat beter gaat met je ribben nu nog je been.
    Groetjes Mascha

  2. Fijn he een lang weekend. Je hebt genoeg te doen met al die leuke dingen die je hebt binnengekregen. De ribben zijn al wat beter, dus zal het uiteindelijk wel goedkomen met je been en knie. Alleen er op wachten is zo vervelend he. Veel plezier met quilten.

Geef een reactie

