Tail Feathers eerste blok af

Ja ja, jullie lezen het goed. Mijn eerste blok is eindelijk af.

2009_28_sep_0095_bewerkt1 Elke maand is er een nieuw blok. De volgende komt al weer heel snel. Dit houdt dus in dat ik xc3xa9xc3xa9n blok achterloop.

Ik had me zo voorgenomen om me aan een blok per maand te houden, maar over dit blok heb ik twee maanden gedaan. Dus dit ga ik nooit redden in tien maanden.

Niet dat het per sxc3xa9 in tien maanden af hoef te zijn hoor, maar het had wel leuk geweest.

Het blok is nog niet gestreken, daarom lijkt het een beetje scheef. Tja je zit nu eenmaal met die blauwe lijntjes aan de achterkant en je weet toch niet als je strijkt of het dan ineens naar voren komt. Het risico neem ik echt niet.

12 thoughts on “Tail Feathers eerste blok af

  1. Dit leek me ook zo leuk om te doen, maar zo af en toe moet een mens keuzes maken, helaaaaas. Het wordt mooi en haasten is zonde van je werk, geniet ervan!!

    groetjesssss, Caroline

  2. Hoi Elly,
    Was al een poosje niet op je site geweest, dus lees net pas van je val. Joh, wat beroerd voor je, hoop dat het snel weer opknapt. Ondertussen maak je nogsteeds geweldig mooie dingen. Ik zal zeker weer geregelder langs komen hier, voor ik nog meer moois mis.
    Beterschap!
    Bianca

Geef een reactie

