Lekker verwennen

Ik baal. Ik kan niet naar de tentoonstelling van het Quiltersgilde in Alkmaar.  Ik kwam net terug van mijn werk in een hobbelbus, nou dat heb ik gevoeld. Dus laat staan als ik zaterdag met de trein zou gaan. Dan 10 minuten van het station naar de kerk en dan nog de tentoonstelling over. Dat gaat dus echt niet. Het lopen is nog steeds een crime.

En wat doe je als je een rothumeur hebt, dan ga je shoppen. Dat heb ik gisteren gedaan, natuurlijk via het2009_24_sep_0085  internet, bij Aztec Rose crea. Ik heb lekker twee tijdschriften gekocht, de Homespun en een speciale verjaardagseditie van Country Threads.

En de corner trimmer van Marti Michell, nu uitproberen of het echt zo’n ideaal ding is.

Dus toen ik van mijn werk thuis kwam lag er  weer een leuk enveloppie van mijnheer Post in de brievenbus.

Hier nog een paar foto’s van mijn heerlijke, lieve katten in diepe rust.2009_23_sep_0088 2009_23_sep_0089 2009_23_sep_0091

Morgen werk ik lekker vanuit huis.

En misschien ben ik het weekend eindelijk in de gelegenheid om het eerste blok van Tail Feathers af te maken. Ik moet een randje borduren met de platsteek en dat is iets wat je echt niet moet doen als je moe bent.

Voor degene die wel naar Alkmaar gaan: heel veel plezier en zorg voor veel foto’s op het internet zodat ik als thuisblijver, snik, ook mee kan genieten.

6 thoughts on “Lekker verwennen

  1. Wat vreselijk voor je en ik kan het begrijpen dat je humeur onder nul is .
    En ja dan moet je wat kopen hxc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9l vervelend is dat hahahaha.
    hoop dat het snel beter met je gaat en weer gewoon ergens naar toe kan gaan zonder pijn.
    groetjes yvonne

  2. Wat jammer dat ik je dan niet in het echie kan ontmoeten, en voor jou natuurlijk balen. Maar je hebt gelukkig wel voor wat troost gezorgd. Dus lekker lezen en aan je tail feathers werken in het weekend. En volgende tentoonstelling of beurs hoop ik dat je wel kunt. Beterschap.

  3. Jammer dat je niet naar de tentoonstelling kan wij gaan dinsdag met een paar dames van mijn Bee.
    ik zal veel foto’s maken. groetjes Dorine

Geef een reactie

