Weer begonnen met werken

en dat viel best weer tegen. Eerst al dat ik met de bus moet en van de bus naar mijn werk is het 5 minuten lopen. Normaal is dat niet zo erg, maar als je met een gekneusde knie en ribben loopt is dat best pittig. En de hele dag aan een bureau zitten is ook niet bepaald optimaal, maar ja, ik heb het weer gered.

Zaterdag ben ik naar de open dag  van de Bricoleur geweest.2009_22_sep_0024 Ik moest tenslotte toch uitproberen of het wel ging met de bus. Daar heb ik dit kistje gekocht met 48 klosjes Madeira garen. Aangezien Wil een buurvrouw is van mijn ouders hebben zij en haar man het ’s avonds meegenomen en bij mijn ouders afgegeven. Want het had wel zwaar geweest om mee te nemen met de bus.

Zaterdagavond heb ik even bij de Dam tot Dam by Night gekeken. De volgende dag was de gewone Dam tot Dam, eerst op het Viaduct "gehangen", daarna bij de muziek gekeken, en toen ik wilde gaan zitten, ontdekte ik een bankje langs het parcours, waar ik heerlijk een tijd van de loop en het schitterende zonnetje heb kunnen genieten.

Gisteren trouwde de zoon van mijn broer. Dus was ik de hele dag in Rotterdam. Heel gezellig en wat zagen ze er mooi uit.

En gisteravond kreeg ik pas mijn kistje. Maar ik was te moe om het open te maken. De katten moesten ook nog eten hebben en ik moest de volgende dag weer werken.

Dus het kistje heb ik net opengemaakt, eindelijk mocht ik van mijn aankoop genieten.

4 thoughts on “Weer begonnen met werken

  1. Ook al gaat het moeizaam het gaat zo te horen toch langzamerhand gelukkig wat beter met je. En dan nog zo’n druk weekend. Mooi doosjes met borduurgaren. Ik hoop dat je er veel mee zult borduren.

Geef een reactie

