Herfst

De herfst heeft zijn intrede gedaan. Ik heb altijd wel wat met de herfst, die prachtige warme kleuren.

2009_17_sep_0006 Vandaag is pas de eerste dag sinds mijn val dat ik het idee heb dat het iets voor uit gaat. En aangezien ik toch voort moet, zal ik meer moeten lopen. Dus vandaag weer eens een stukje buiten gelopen met mijn fototoestel. Die warme kleuren moeten worden vastgelegd.

Maar zowel het lopen als de kleuren vielen tegen. 2009_17_sep_0003 Als je de bomen van dicht bij ziet is er toch wel een hoop doet, of er zitten rupsen o.i.d. in.

2009_17_sep_0005 Hoe meer ik terug naar huis ging, hoe zwaarder het werd. Maar het is me toch maar mooi gelukt. Morgen weer iets langer buiten.

Zaterdag en zondag is de Dam tot Dam loop. Dit is altijd een happening en normaal sta ik zeker op zondag de hele dag te supporten langs de kant. Het is nu een extra editie met name op zaterdagavond ivm de 25ste keer. Maar ik ben bang dat ik nu niet de hele dag langs de kant zal staan, dat weet ik eigenlijk wel zeker., grrrr.

8 thoughts on “Herfst

  1. Hallo Ellen
    Wat naar om te horen dat je nog steeds zoveel pijn hebt, en dat je nog steeds niet tot iets in staat bent.
    Ik wens je heel veel sterkte toe, en een een grote knuffel, en koppie op lieverd, mijn moeder zei altijd: morgen weer een stukje beter dan vandaag. Een daar haalde ik dan altijd een beetje troost uit.
    Forceer niets want daar heb je niets aan, en dan kan je later de ellende van hebben.
    Geniet van een mooi boek, en luister naar mooie muziek ,
    Liefs Joke en in gedacht ben ik nu even bij je en drinken we gezellig samen een kopje koffie.

  2. Ben je log aan het bijlezen na mijn “vakantie” en lees net dat je zo verschrikkelijk gevallen bent. Wat naar nu voor je. Gaat het weer een beetje beter? Ga je morgen nog naar de open dag van de Bricoleur? Ik weet het zelf nog niet, zit met een zieke man thuis!
    In ieder geval een fijn weekend!!!

  3. Bedankt voor jullie reacties.
    @ Annelies: je hebt nog mazzel dat je niet door de IJtunnel moest zijn en als je dan de weg niet weet is het erg zoek.
    @ Anita: goed gelukt he die foto’s in de zijbalk, het ging ineens helemaal vanzelf, ha ha. Zonder de hulp van jou en Yvon was het me echt niet gelukt en eigenlijk is het heel simpel, maar je moet het wel even weten.

Geef een reactie

