Cinderberry Stitches

Ik ben gek op de patronen van Cinderberry Stitches (Natalie Lymer). Daarom ben ik ook bezig met de Tail Feathers. Zijn heeft op haar weblog ook een leuke freebee voor een naaldenboek => naaldenboekje van Cinderberry Stitches.

Nu kwam de post vandaag weer met twee patroontjes van Cinderberry Stitches die ik bij Aztec Rose Crea heb besteld. 200909121 200909122 Links is een quiltje voor aan de muur. Rechts is een mapje waar je alle spulletjes in kan bewaren/meenemen, zoals de kleine snijmat, naalden, pennen etc.

Het blijkt dat Natalie met vlieseline G700 werkt achter haar stitcheries. Ik zelf werk met H180, wat ik heel prettig vind. Nu heeft Karen van Aztec Rose Crea een stukje meegestuurd om uit te proberen. Deze ga ik gebruiken bij het tweede blok van Tail Feathers, dus jullie horen wel wat het prettigst is.

En Karen had nog een leuke verrassing voor me in petto.200909123 Naast een stuk van die vliesline had ze ook allemaal kleine lapjes voor de kerst meegestuurd. Nu nog even bedenken wat ik daarvan ga maken. Het zijn er ongeveer 20 van 10×10. Heeft iemand een idee?

Normaal komt hier de post op zaterdag om ongeveer 15.00 uur als het niet later is. Nu was hij of zij, want ik weet niet wie de post loopt, er al om ongeveer 13.00 uur. Dus kon ik lekker genieten van mijn patroontjes en mijn lapjes.

Allemaal een fijn weekend.

groetjes Elly

8 thoughts on “Cinderberry Stitches

  1. mooi he die patronen…succes met het maken:)
    en van de kerst lapjes iets maken ,,ik heb zo ook geen idee,maar je zal er vast wel uitkomen ..heel leuk..
    fijn weekend 🙂
    groetjes Tineke

Geef een reactie

