Tail Feathers nog steeds eerste blok

Ik schiet helaas niet erg op met de Tail Feathers. Het eerste blok bestaat uit vier delen en ik heb nu twee delen klaar. Het tweede blok heb ik al binnen. Ik ga wel bij het tweede blok eerst de stof er omheen naaien. Ik merk dat ik nu erg heb moeten zoeken en zelfs heb moeten smokkelen met het midden.

Tail_feathers_blok_12 Tail_feathers_blok_11 Ik moet ook een beetje met de blauwe stift oppassen. Want als ik dit daarna nat ga spuiten gaat de witte stof met vlieseline een beetje trekken. (zie rechter foto linker kant).

De rest wordt er op gestreken (moet je het alleen wel lang genoeg doen, anders is het haast niet te zien.

Straks ga ik op verjaardagsvisite, mijn mamaatje is vandaag 80 jaar geworden. Mijn schoonzus zal er ook zijn, want ook zij is jarig.

Helaas heb ik nog steeds overal pijn en zal ik mijn moeder weinig kunnen helpen. De concentratieproblemen komen voornamelijk door de pijn. Bovendien heb ik twee maal in het verleden een whiplash gehad en nu heeft mijn nek ook weer een opdonder gehad. Maar heel langzaam aan gaat het iets beter. Ik heb ook een creme van mijn magnetiseur en die werkt top. Alleen voor mijn ribben werkt niets.

Gisteren is mijn vader even met de auto mee geweest om boodschappen te doen, want ik moet toch het een en ander in huis hebben. Maar ik leek wel een oud vrouwtje wat er liep, grrrrrr.

En toch hoop ik dat maandag weer kan werken, ook al zou het vanuit huis zijn. (Ik heb gelukkig een thuiswerkplek waardoor het ook mogelijk is). Ook al ben ik ziek, ze weten me toch te vinden. Ik ben echt deze week -tig keer gebeld door mijn werk. Blijkbaar ben ik onmisbaar ;).

11 thoughts on “Tail Feathers nog steeds eerste blok

  1. Gefeliciteerd met je moeder !
    En dat blok moet je positief bekijken ; je bent al over de helft ! ( 2 van de 4 af en met de 3e bezig πŸ˜‰
    Goed weekeinde en doe rustig aan ! Groetjes van Ingrid.

  2. Ben ik nog een keer , vergat ik op je reactie te reageren…
    Wij hadden ook idd een bakje zeepsop naast ons staan ; kregen we als tip mee van de dierenarts… Toch bedankt voor de tip πŸ˜‰
    Groetjes !

  3. Hai Elly, ook ik maak eerst de stof rondom het stitchery-blok; dan is het inderdaad veel duidelijker waar je het motief moet strijken!
    Ook heb je zo wat meer houvast als je met een borduurring werkt, zoals ik dat doe.
    Sterkte met je gezondheid!

  4. Goedemorgen Elly wat naar nu om te lezen, dat er nog geen verbetering in zit,ik wens je sterkte toe, en ik hoop dat ondanks de pijn, je een hele leuke dag zult hebben.
    Gefeliciteerd met je moeder en natuurlijk mamma van Elly gefeliciteerd.
    Wat worden je borduurtjes mooi, enig
    En wat een mooi kleuren.
    Let een beetje op jezelf, en rustig aan, want gekneusde ribben is niet niets.
    Liefs Joke

  5. Hopelijk voel je intussen weer wat beter!
    Wat ben je naar gevallen zeg! En kneuzingen blijven lang gevoelig en lastig:-((
    Ik vind je eerste blok in ieder geval prachtig!!

    Groetjes
    Maria

Geef een reactie

