Gezellige dag?

Het begon vanochtend heel gezellig. Ik ben vandaag vrij, dus ik ging lekker op mijn gemak een aantal weblogs lezen. Daarna naar de stad om mijn OV chipkaart te activeren. Het was er behoorlijk druk, tja je kunt met een gewone strippenkaart niet meer in de metro, dus iedereen wil zo’n kaart aanschaffen. Maar ik heb gelukkig niet lang hoeven wachten.

Daarna op weg naar Birdblocks.Dsc02948 Gezellig met Merel gepraat en twee lapjes voor mijn kattenverzameling gekocht (ik wist niet dat ik het verzamelde, maar bij deze dus). Merel is ook een liefhebber van katten en heeft ook veel verschillende kattenlapjes. Ik heb ook nog twee andere pakketjes gekocht, maar die kan ik niet laten zien, want die zijn voor mijn moeder, zij wordt volgende week vrijdag 80 jaar.

Daarna naar de buren toegegaan, De Haan en Wagenmakers. Ook daar gezellig met Annelies en Elsbeth gebabbeld. En inderdaad heerlijk stofjes geaaid.

Dsc02947 Het is toch te gek dat ik in Amsterdam woon en geen  stof heb van de Haan en Wagenmakers. Maar ik wil ook geen nieuwe projecten starten (zie mijn vorige logje). Dan maar het kennismakingpakket gekocht met 50 verschillende sitzen. Het is ook via het internet verkrijgbaar. Op mijn Wimmetjes lijst komt wel zo’n grotere te staan.

Het was best lekker weer, dus ben ik over het Damrak terug gelopen naar het station. Tja en daar ging het mis. Toen ik halverwege was vond ik het nodig om het Damrak te kussen. De stenen liggen daar waardeloos en hup daar lag ik. Gelijk schoten mensen te hulp, heel lief hoor, maar ik schaam me dood en natuurlijk krepeer ik van de pijn. Ik heb die mensen bedankt en wilde snel doorlopen, wat natuurlijk niet ging. Verder op het bankje maar even gaan zitten, daar voelde ik mijn been al stijf worden, dat voelt niet goed. Ik ben nog wel met de bus naar huis gekomen.

En nu, na een paar koude pakkingen heb ik een dikke knie, mijn pink/hand doet zeer en ik heb een gekneusde rib, dus ik moet niet gaan niezen.

Waarom moet nou zo’n leuke dag zo weer aflopen, grrrrrrrrr.

10 thoughts on “Gezellige dag?

  1. Elly wat een pech, misschien heb je arnica zalf in huis dat helpt ook goed bij kneuzingen. Nu moet je maar gaan lapjes aaien om jezelf te troosten….beterschap!

  2. Hoi Elly, wat zuur om zo een gezellige dag af te sluiten. Maar ik heb even je weblog bijgelezen maar wat heb je veel gedaan maar ook heel druk gehad met je katten. Zo herkenbaar. Die van ons hebben soms ook zo’n moment dat ze elkaar niet kunnen uitstaan. En waarom? Geen enkel idee. Groetjes en heel veel beterschap en geniet maar van je mooie lapjes, Mascha

  3. Dank jullie voor de lieve reacties. Bij de dokter geweest en alles is flink geweest. Ik moet rekening houden met een herstel van weken tot maanden.
    groetjes Elly

  4. O eerst dacht ik wat gezellig Elly heeft een heerlijk dag gehad.mooie lapjes om te aaien, en dan , zie ik dat je gevallen was! Ik hoop dat je niet al teveel pijn hebt! en dat het niets ernstig is, arme jij.
    doe je het voorzichtig aan, en laat je maar door je poesjes verwennen.
    Sterkte en van harte beterschap liefs Joke een een knuffel, en een pootje en kopje van Simba,

Geef een reactie

