Het ene nog niet af en ik krijg het volgende al

Gisteren ontving ik weer leuke pakketjes met de post: het september deel van het 12 maanden project en deel 2 van de Tail Feathers bom.Dsc02938

Dsc02939 Tja en je raadt het al. Met het 12 maandenproject loop ik super achter en de 1e bom van de Tail Feathers heb ik ook nog niet af. Met de pincussionclub ben ik al gestopt en ook ga ik voorlopig geen nieuwe projecten meer starten (moet ik natuurlijk ook weer niet te hard zeggen).

Al die projecten zijn zo leuk, maar niet als je fulltime werkt. Ik ben nu net pas klaar met mijn werk, moest helaas overwerken en dan heb ik gewoon de puf niet om te quilten. Ik ga straks heerlijk languit voor de TV zitten.

Van de week had ik ook nog problemen met mijn katten. Mijn oudste is een stresskat. Ik zat aan de computer en mijn katten waren op het balkon. Ineens hoor ik een gekrijs en geschreeuw. Drie katten tegenelkaar. En alle drie hoge rug en dikke staart. Alleen het vervelende is dus dat Myra in de stress schiet. Die laat haar behoefte lopen. Dus op het balkon lag al een flinke plas. Zij rende naar de slaapkamer, hup een hele spoor in mijn gang. En ze blijven dan ook krijsen, het is nog erger dan krolse katten. Zo was het even rustig en zo zagen ze elkaar weer en weer krijsen.Myra1  

Dus ik kon heerlijk ’s avonds gaan dweilen (in plaats van heerlijk relaxed quilten). ’s Nachts viel ik eindelijk in slaap, begonnen ze weer en weer had Myra op de gang gepiest. Kon ik midden in de nacht gaan dweilen. Ik geloof dat ik die nacht maar twee uurtjes geslapen heb. En dan moet je de volgende dag weer gewoon werken. Toen ik uit mijn werk kwam zat er nog een gespannenheid, maar heel langzaam begon het weer te ontdooien en nu doen ze gelukkig weer redelijk gewoon tegen elkaar. Maar wat er precies is gebeurd, zal ik nooit weten. Na mijn verhuizing is Myra helemaal zo gestresst geworden en ik gaf van de week aan dat ze weer rustiger werd en de oude begon te worden, had ik dus nooooooit moeten doen.

Wat is het trouwens donker: het stormt en regent buiten, bah.

Aangezien ik niets te doen heb, ahum, de kattenbom van september staat er nog niet op…..

Ik hoop dat het morgen beter weer is. Ik ga morgen de stad in. Moet eindelijk eens die OV chip kaart laten activeren, ik heb dat ding allang in huis. En ook al ga ik met openbaar vervoer. Van huis naar de bus kun je flink nat worden met dit weer. Ach dan kan ik gelijk naar Bird Block en de Haan en Wagenmaker, weer even stofjes aaien.

8 thoughts on “Het ene nog niet af en ik krijg het volgende al

  1. Ach arme jij. Soms kan het zo vreselijk tegenzitten. Koop maar een paar troostlapjes en dan hoop ik dat alles wat beter gaat. En quilten is een hobby het hoeft niet gelijk af hoor.

  2. Heel vervelend zo’n stresskat. Mijn DD heeft 2 katten (beide uit het asiel) en een ervan is ook zo’n stressgeval. Gelukkig geen urineprobleem, maar hij trok zijn haren uit. Hele huis vol met haren en allemaal kale plekken in zijn vacht. Zij kreeg toen het advies om een anti-stressmiddel te gebruiken. Te koop in de dierenzaak, meen ik, en het is een stekker, die in een stopkontakt gestopt wordt. Het hielp goed, je ruikt er zelf niets van, maar het heeft wel ruim een half jaar geduurt voor de kat ontstresst was.

  3. Tja, ik dacht fijn aan blok 2 te kunnen beginnen, maar jij wees me er op dat blok 1 nog niet eens af was! Hahaha!
    (Ik denk dat ik het vleugeltje er gewoon met een potlood op teken, en dan de festonsteek erover heen zet.)
    Alvast een fijn xc3xa8n rustig weekend!

  4. @ Isabella: herkenbaar he
    @ Annelies: en we zijn elkaar zeker tegengekomen
    @ Anita: je hebt helemaal gelijk, het is een hobby en er zit geen tijdsdruk op
    @ Ingrid en Marjolein: bedankt, ze is gelukkig nu rustiger. Ik heb dat spul in een spuitbus, als ik dit niet meteen had gebruikt had het nog langer geduurd.
    @ Lena: sorry, ha ha

Geef een reactie

