Te moe

om iets te doen. Ik heb een hele drukke werkweek achter de rug, dat ik zelfs ’s avonds en ’s nachts er ook nog mee bezig ben (hoe krijg ik het af). En twee weken de katten van mijn zus verzorgd, die ik toch niet zo even eten geef en dan weg loop. Nee ze moeten toch echt aandacht hebben. Mijn zus is gelukkig gisteravond thuis gekomen. Maar uiteindelijk heb ik vandaag dus niets gedaan. Ja boodschappen en voor de rest op de bank gehangen. Net getracht een blokje verder te maken van de SBS maar dat wilde ook niet echt lukken. Dus dan maar een (b)logje schrijven.

Tallship_dar1 Gisteren had ik foto’s gemaakt van het Poolse Tallship, de Dar, want deze kwam langs mijn werk. Het is een promotie ronde in de haven van Amsterdam i.v.m. Sail 2010. Maar deze foto’s heb ik met mijn mobiel gedaan en die maakt foto’s met heel weinig pixels. Dus het wordt toch tijd dat ik een nieuwe mobiel  ga kopen met een redelijke camera erop. Precies tussen de twee gebouwen in zie je hem binnenkomen, maar het is helaas dus niet te vergroten, dus dichterbij te halen.

Kijk en hier zijn de katten van mijn zus en dus met dezelfde mobiel gemaakt, dus niet schitterend van kwaliteit.Katten_anneke1 Katten_anneke4 Katten_anneke3 Katten_anneke2

De eerste is een zusje van mijn Myra, alleen een paar jaar jonger. De zwarte is ooit bij mijn ouders aan komen lopen en heeft mijn zus dit mannetje geadopteerd (de enige man tussen al die vrouwen), de derde is de jongste en een zusje van mijn Belle, alleen een paar jaar jonger (net een jaar) en dus een Britse Korthaar. De laatste is ook een Britse Korthaar en dat is degene die ervoor gezorgd heeft dat ik tien jaar ouder ben geworden (zie mijn vorige blog).

Ik heb het nieuwe Nederlandse quiltblad Quilt en zo net binnen gekregen, dus die ga ik lekker lezen.

Hopelijk heb ik morgen meer puf om iets te doen.

Allemaal een fijn weekend.

5 thoughts on “Te moe

  1. Zie hem wel hoor je bootje!!!. grinnik
    Hoop dat je heerlijk met je neus in je tijdschrift! is het leuk!
    Wat een prachtige katten.
    Geniet van je luie dag, ik ga dat ook doen vandaag, ben afgeknoedeld,
    Groetjes Joke

  2. Ga jij maar lekker uitrusten hoor! Zo te horen heb je het helemaal verdiend. Voor mij hoef je geen nieuwe telefoon te kopen hoor, ik kan alles prima zien op de foto’s. Fijne rustige zondag toegewenst.

Geef een reactie

