Leuke post

Vandaag kwamen er weer hele leuke pakketjes van mijnheer Post binnen.Dsc02901 Een was van de stoffenclub van Magdaleentje fusion van Robert Kaufman. De voorraad begint al aardig wat te worden.

Dsc02903_bewerkt1 Van Aztec Rose was het andere pakketje. Ik had o.a. Calico besteld dat in de aanbieding was. Dit wordt o.a. gebruikt voor stitchery en aangezien ik dat heel leuk vind, is het wel prettig om dit voldoende op voorraad te hebben liggen. Karen had een stukje stof van de kattenserie erbij gedaan. Wat er ook zat was wel een hele verrassing: kijk maarDsc02900_bewerkt1 . Lief he?

Deze buttons heeft ze nu ook in haar assortiment, alleen staat het nog niet op haar site.

Dsc02899_bewerkt1 En ik heb weer een blok met applicatie af van de kattenbom. Ik moet nu eerst een blok verder patchen voordat ik verder kan.

Vandaag op het prikbord hadden ze het over McKenna Ryan, dat zijn toch wel heel bijzondere quilts om te maken. Ik heb mij zitten verlekkeren op het net, wat een mooie exemplaren zitten erbij. Ik had het toen al in Veldhoven ontdekt, maar was nog zo bleu in het quilten. Bovendien moet je toch wel wat ervaring hebben om zo’n quilt te kunnen maken. Het komt gewoon op mijn Wimmetjes lijst. Die moet ik maar eens een keer officieel op mijn weblog gaan zetten. Maar nu niet.

Allemaal een heel fijn weekend.

4 thoughts on “Leuke post

  1. Wat een mooie stofjes, en wat een leuke knoopjes, en wat is je blok mooi geworden,
    Ik ga morgen toch weer eens browsen op die sites, wat dat zijn mooie stofjes.
    Liefs Joke en een fijne dag.
    Ps mijn borduurmachine is heel content met mij, grinnik en doet jou de groetjes terug, hoor je hem.!!!!

  2. Ik vind die kattenbom zxc3xb3 leuk, dat ik erover denk die ook te maken. Als echt kattenmens kan dat ook eigenlijk niet anders he? Die stofjes en die knoopjes vooral zijn helemaal te leuk!!! Ik heb ook al het een en ander van Aztec Rose gekocht, leuke online winkel.
    Ik ben vandaag ook weer lekker aan het stofjes kopen geweest. Volgens mij is dat de eigenlijke hobby, die stofjes kopen….. denk je niet???
    Knuffel voor je kattenkindjes,
    Groet,
    Bianca

Geef een reactie

