Vervolg kattenbom

Dsc02898_bewerkt1 Jeetje ik ga als een speer. Ik heb weer een applicatie op een blok gemaakt. Wat kan de stof toch vreemd op de foto overkomen, nou ja het is niet anders.

Ik heb dit blok net nog even op het balkon af zitten maken. Nu wordt het te donker en zie ik het niet meer dat zwarte garen op zwart. Ik heb wel een start gemaakt met de laatste applicatie. Althans het laatste blok dat ik tot zover klaar heb.

Morgenavond begint de operettevereniging weer. Ik hoop dat ik er nog iets van weet. Ik neem mij altijd voor om in de vakantie het bij te houden: dus niet, ha ha. Zal de regiseur morgen wel gexc3xafrriteerd zijn, want met mij doen zovelen het niet. Maar we hebben het snel genoeg weer opgepakt. En zoveel scenes hebben we nog niet neer gezet. Eind november is de uitvoering, vier keer van La Poupxc3xa9e. Nu hopen dat mijn rug het morgenavond ook vol wil houden. En zo niet, dan is het niet anders.

One thought on “Vervolg kattenbom

Geef een reactie

