Kattenbom

Het is weer gelukt om een applicatie van een kat op een blok te plaatsen.

Dsc02896_bewerkt1 Het is alleen wel erg zwart, waardoor je moeilijk ziet hoe je de steekjes plaatst. Je moet er dus niet met een vergrootglas op gaan kijken. En mijn draad (katoen van de Hema) is eigenlijk te dik voor mijn naald (applicatie nr 12). En dan gaat ook tante Betje moeilijk in de naald. Maar ja, het naait wel heel prettig. Dan maar even moeilijk doen met de draad in de naald doen.

Dsc02890 En dit is wel heel uniek. Belle kan met Bobby liggen, Myra kan met Bobby liggen. Maar Myra en Belle samen dat gaat meestal niet op. Myra kan niets hebben van Belle. Dus toen ze met z’n tweetjes op mijn balkonbank lagen/zaten moest ik snel een foto maken. Het is wel geen topkwaliteit, maar het is vastgelegd.

4 thoughts on “Kattenbom

  1. Wat enig blok is dit ook weer Elly.
    Ik vind de foto grandioos, je ziet poes echt zo zitten van, ik zit daar dan wel, maar draai mijn rug naar je toe, en mijn neus omhoog!! want ik wil niet gezien worden met jou, grinnik
    enige foto.
    Groetjes JOke

Geef een reactie

