voorbereiding

Van de week zat ik ’s avonds op mijn balkon en dan valt het altijd weer op wat een kleurenpracht de lucht kan geven.Dsc02849

Helaas is dit altijd moeilijk vast te leggen op de foto.

Ik heb dit weekend niet veel gedaan aan mijn quilts. Gisteren was mijn zus jarig en toen ik thuiskwam was ik gebroken.

En voor de verandering stond ik vanochtend met hevige pijn in mijn rug op. Dsc02888

Ik heb wel voor de quiltersblessing op/voor  alle lapjes vlieseline gesneden en gestreken. Ik blijf het een rotklus vinden. Zal wel komen doordat ik strijken ook niet leuk vind. Dsc02887 Straks ga ik nog verder met het tekenen van de katten voor de kattenblokken. Een gedeelte is met dubbelzijdige vlieseline beplakt. Dus kijken of ik vanavond deze katten kan afmaken, zodat ik van de week ze met een festonsteek erop kan naaien.

Ook voor de tail feathers moest voor de stitchery stof en vlieseline worden gesneden en gestreken. Dus ook die heb ik voorbereid. En de dmc garen heb ik opgewonden op een bobbin. Dit molentje heb ik echt jaren geleden gekocht en ik weet absoluut niet meer waar, maar het blijft een ideaal ding. Ik ben bang dat ik pas volgende week echt start met de tail feathers.

En dan is mijn weekend weer om. Morgen weer werken. Deze week gelukkig maar 4 dagen. Dan kan ik vrijdag naar Centraal Station. Ik heb de OV chipkaart in huis, maar die moet op centraal geactiveerd worden, anders kan ik hem nog niet gebruiken.

One thought on “voorbereiding

  1. Hoi, een leuke kattenbom heb je, zeker leuk als je van katten houdt.
    En wat grappig om dat DMC molentje weer eens tegen te komen. Ik was pas DMC aan het opruimen en toen kwam ik het molentje tegen. Dochterlief van 7 nieuwsgierig. Wilde weten wat het was en of ik dat al lang had. Ja dus, en na lang denken, kwam ik er achter dat ik het al had ver voordat ik getrouwd was…. en dat is nu 12 jaar, ik denk zelfs dat ik het al zo’n 15 jaar heb…. misschien zelfs wel langer……

Geef een reactie

