Weekend

Je hebt wel eens van die dagen dat je denkt: "het is nu wel genoeg geweest". Dan wil je heerlijk onder de wol kruipen. Bij wijze van spreken dan, want daar is het nu in mijn slaapkamer iets te warm voor.

Kijk en mijn Bobby beeldt dat ook uit.Niemand_zien Ik begon tegen hem te praten en hij dacht: "wegwezen jij, ik slaap" en er ging een extra pootje over zijn kop heen en hij zag niemand meer. Lijkt mij af en toen zo heerlijk om dat ook te kunnen doen.

Ik heb nu heerlijk weekend. Morgen is mijn zus jarig, ze wordt 50.

Zondag hoop ik dat het goed weer is zodat ik lekker op mijn balkonnetje kan quilten met mijn katjes om mij heen. Dan kan mijn dag niet meer stuk.

Allemaal een fijn weekend.

Liefs van Elly

6 thoughts on “Weekend

  1. O wat ligt hij er heerlijk bij, ik ben wel jaloers op die katten hoor, ze liggen in alle bochten en schijnen nooit ergens pijntjes te hebben, smile.
    Van Harte gefeliciteerd met je zus, en zus jij natuurlijk ook, en een hele fijne dag.
    Groetjes Joke

Geef een reactie

