Vrijdag 7 augustus

Wat kun je soms teleurgesteld zijn. Kom ik gisteren thuis van mijn werk. Het was bloedheet geweest. Wat ligt er in mijn brievenbus: een briefje dat de postbode van pakketpost is geweest met een pakketje, hij zou de volgende dag terugkomen. Maar ja ik was niet thuis en blijkbaar de buren ook niet. En ik wist natuurlijk wat er in zou zitten. Dus toen vandaag eindelijk de post kwam wist ik niet hoe snel ik naar beneden moest gaan.

Kijk en dit zat er in, besteld bij Aztec Rose. Dsc02817_2 Karen verkoopt namelijk sinds kort deze tijdschriften uit Australixc3xab.  Wat een mooie bladen, er zijn er nog veel meer, het was moeilijk een keus te maken. Dus vanmiddag zat ik heerlijk op mijn balkonnetje deze te lezen. Tja ik moet natuurlijk wel mijn Engels ophalen, goede training hiervoor. Dus met warm weer zit ik iets over de Kerst te lezen.

Dsc02816 En dit had ik ook besteld. De microstitch quilters basting. Laat ik nu toch de laatste hebben en Karen kan ze niet meer bestellen. Ach heb ik ook een keer mazzel. Het andere is om een patroon op stof over te brengen. Dat doe ik meestal met een lichtbak, maar als je het op vilt moet overtrekken gaat dat een beetje moeilijk. Het is over het algemeen vandaag besteld morgen in huis (althans als de postbode het pakketje af kan geven). Moet ik maar geen grote dingen bestellen, want dan kon het gewoon door de brievenbus en hoefde het niet met pakketpost mee.

Dsc02814 Tja en dit ligt al de hele week klaar om afgemaakt te worden van het 12 maanden project. Ik had het uitgehaald. Met de microstitch opnieuw aan elkaar gezet (althans een hoek), maar nog niet verder afgemaakt.

De quiltersblessing heb ik maar een paar steekjes geborduurd, dus dat schiet ook niet erg op.

One thought on “Vrijdag 7 augustus

Geef een reactie

