Leuke post

Het is altijd prettig om post te ontvangen en helemaal als het leuke post is.

Afgelopen zaterdag ontving ik deze lapjes van de stoffenclub van Quiltende Wilma met een patroontje voor een speldenkussen en van Happy Stitches een patroon van een tas die van een Jelly Roll wordt gemaakt. Een nadeel: het is in het Engels dus ik hoop dat ik er uit kom. Voorlopig kijk ik er alleen maar na, maar ik vond het  te leuk om niet te nemen.

Dsc02804 Dsc02805

En vandaag ontving ik dit pakketje van Magdaleentje van het 12 maanden project, een ovenwant om te maken. Weer eens iets heel anders.

Dsc02803

En vanmorgen kreeg ik via de mail bericht dat de stofjes van Tail feather binnen zijn en dat het eerste pakket binnenkort zal worden verstuurd. Spannend! Ik heb echt zin in dit project. En nu hopen dat ik het per maand kan bij houden, want dat is wel mijn streven.

8 thoughts on “Leuke post

  1. Hallo Elly , ik las je reaktie op mijn blog en ben ook maar eens komen kijken . Ik heb je vorige logje ook gelezen en vind het ook rot dat je fibromyalgie hebt . Ik heb de diagnose nu ongeveer een jaar en vind het nog steeds niet leuk . Ik vind het wel goed dat je nog kan blijven quilten want dat heb ik ondertussen moeten opgeven . Ik geniet nog steeds van het borduren .
    Je hebt wel leuke spullen gekocht . Ik wacht af tot je het speldekussen hebt gemaakt . Die vind ik leuk en heb dan ook al een (kleine) verzameling .

  2. Super he zo post ontvangen
    Ik heb ook dat abonnement bij Wilma. Ik hou haar van stofjes
    en nu hebben we zelfs dezelfde rand gekozen.
    Ach ja ……………
    groetjes Dorine

Geef een reactie

