Blogvakantie?

Nee hoor, maar ik moet morgen weer werken en dan heb ik weinig tijd om regelmatig op mijn weblog te schrijven.

En of ik nou iets aan mijn vakantie heb gehad? Nou nee. Fysiek was het waardeloos en ook het weer had beter gekund. Zelfs op de laatste dag is mij geen zon gegund. Ik heb ook totaal niet het gevoel gehad dat ik drie weken vakantie heb gehad. Misschien had ik mij ook beter ziek kunnen melden, maar dat ligt niet in mijn aard.

Ik had heel veel plannen. Naar Marken, maar als je krom loopt van de pijn is dat geen optie. Ook had ik met betrekking tot het quilten veel plannen en helaas is daar ook niet veel van gekomen. Misschien moet ik de lat ook niet zo hoog leggen, het gaat er toch voornamelijk om dat ik lekker ontspannen bezig ben.

Ik heb mij van de week aangemeld voor de patixc3xabntenvereniging van de fibromyalgie en kan je zeggen dat dat voor mij een hele overwinning is. Al jaren geleden is de diagnose gesteld, maar echt accepteren door je het toch niet en misschien wel nooit.

Vandaag heb ik (natuurlijk op de laatste dag) de OV chipkaart aangevraagd. Eind augustus kun je in Amsterdam in de metro niet meer met een strippenkaart, maar dan heb je een chipkaart nodig. Niet dat ik veel met de metro ga (ik ga zelden met de metro, maar wel met de bus). De kans is groot dat het dan snel verder doorgevoerd wordt in Amsterdam. En als je het dan op het laatste moment gaat doen is er een wachttijd. Bovendien kost de kaart nu maar xe2x82xac 1,50. Alleen had ik wel een pasfoto nodig en die had ik niet. Ik moet er wel ergens een hebben liggen van drie jaar geleden toen ik met spoed mijn ID kaart moest regelen, maar die foto is natuurlijk spoorloos. Maar mijn vader had gelukkig nog een pasfoto van mij, dus die heb ik even gescand. Heerlijk dat digitale tijdperk, alles via de computer geregeld.

Kijken of ik vanavond mijn quiltje nog af ga maken of dat ik gewoon lekker met een blok bezig ga van de kattenbom, ik zie het wel.

One thought on “Blogvakantie?

  1. Fijn, de diagnose Fibromyalgie he??? Als ze het niet meer weten, plakken ze gewoon die stempel erop…. Ik weet het ook al een paar jaar, maar ik blijf erbij dat er wat anders aan de hand is…. Ik accepteer het dus duidelijk NIET!!! Maar lastig is het wel. Moe… niet te beschrijven, en Pijn op plaatsen die je normaal nauwlijks gebruikt… Niemand die het snapt. Wel quilten en hobbyen maar niet werken??? Leg dat maar es uit…. Ik ben er mee opgehouden.
    Jammer dat je vakantie zo verkloot is hierdoor. Het weer werkte ook niet erg mee. Heb jij nou ook dat temperaturen boven de 24 graden gewoon geweldig zijn voor je lijf??? Ik loop op zonne-energie hoor!! Als iedereen loopt te puffen, begin ik pas op te leven!!

    Nou wijffie, jammer van je vakantie. Nog maar effe op een paar lekkere weekenden hopen dan?
    Groetjes,
    Bianca van der Wiel

Geef een reactie

