Winkelen in Zaandam

Vandaag had mijn zus een halve dag vrij genomen zodat we konden winkelen in Zaandam. Zeer goed voor je rug als je daar last van hebt, ha ha. Ik leek af en toe wel een oud wijf, want dan moest ik weer gaan zitten en dan onder het mom van: ik moet even wat uit mijn tas pakken of mijn zus ging kleding passen: ik pas wel op de tassen.

Ik moest heel dringend dmc garen hebben, want ik had echt niets meer voor mijn quiltersblessing. Gelukkig had ik nu wel het nummer opgeschreven. Ik was twee weken geleden bij Pipoos en toen had ik het nummer niet mee, duh.

Lekker ergens onderweg koffie (cappicino hazelnoot, heerlijk) gedronken.

We kwamen bepakt en bezakt thuis, geslaagd en niet geslaagd. Want ik wilde ook weer voor kleding gaan, maar helaas pindakaas het stond voor geen meter, dat krijg je als je zo’n "makkelijke" maat hebt…..

Gisteren heb ik deze foto van Belle gemaakt, die kan echt zo genieten als ze buitenligt. Maar ja vanwege Bobby kan ik helaas niet de (hor)deur steeds open houden, veel te bang dat die achter een vlieg aanspringt en dus van drie hoog naar beneden springt.

Van quilten is vandaag niets terecht gekomen. Morgen weer een dag.

Welterusten voor straks.Dsc02746_bewerkt1

5 thoughts on “Winkelen in Zaandam

  1. Kunnen die kattenkinderen niet heerlijk zorgeloos genieten??? Ik kan er soms jaloers op worden, zo compleet onthecht ze kunnen zijn. Mijn jongens zitten met mooi weer gewoon voor de tuindeur te wachten met zo’n blik van “Zou je niet eens die deur open doen?!”
    Genieten van elke zonnestraal die er op je rug valt…. Ik wilde dat ik kat was, hmmmm.

Geef een reactie

