Toch nog wat gedaan

Gisteravond wilde ik mijn stitchery afmaken, maar er moest er weer een klierig zijn.Dsc02743 Die naaldenhouder zit met een magneetje vast, maar mijnheer Bob moest en zou dat ding loskrijgen.

Een stitchery van de quiltersblessing had ik van de week al af. Ik vond deze niet prettig te maken met al die lijntjes en opvulvakken. Je moest waakzaam blijven dat je alle contour lijnen goed blijft zien. Dat je goed kunt zien dat het drie klosjes zijn.

Dsc02742

De tweede ging gelukkig sneller. En die heb ik vanochtend af gekregen.Dsc02748

Ook heb ik een blok van de kattenbom (bijna) af. Nog steeds geen applicatie erop. Zal dat nog in mijn vakantie gebeuren? Dan mag ik wel opschieten.

De naam van dit blok is Clay’s Choice.

En ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar het lijkt wel of ik van alle reacties op mijn weblog weer een email krijg. Zal het dan toch goedkomen in weglogland?Dsc02747

5 thoughts on “Toch nog wat gedaan

Geef een reactie

