Foto nog te goed en Pink Ribbon

Deze foto hadden jullie nog van mij tegoed dat ik heerlijk mijn krantje wilde lezen, koppie koffie erbij, maar nee Belle strooide roet in het eten want die wilde op de krant liggen.Dsc02668

En hier wil ik jullie op attenderen. Bij Aztec-Rose wordt stof verkocht van Marcus Bros uit de serie Love & Harmony, een percentage gaat ook naar Pink Ribbon. Ik heb zelf stof gekocht, maar ook het schaartje en het liniaaltje. Wat ik ervan ga maken? Ik weet het nog niet, maar ik weet wel dat ik er een goed doel mee steun. En ik moet zeggen dat ik af en toe dat lekkere zoete kleurtje wel leuk vind.

Dsc02688

Oh wat heerlijk dat ik weer foto’s op mijn weblog kan zetten. En het typt ook een stuk rustiger dan op de laptop.

Wat is het vandaag vies en donker weer. Ik hoop toch echt dat het volgende week beter wordt, ik moet  wel een beetje een kleurtje krijgen in mijn vakantie. De vakantie heb ik gisteren door midden gezaagd, heb nu nog anderhalve week. En moet nog heel wat doen ……..

5 thoughts on “Foto nog te goed en Pink Ribbon

  1. Ik heb ooit zo’n grote woonkussen gekocht, wie pikte het in, mijn oudste kat. Toen dacht ik dan koop ik er nog een, maar helaas werd deze ook ingepikt.

Geef een reactie

