Computerpret of leed

Helaas krijg ik nog steeds niet op alle reacties van mijn weblog een email, dus de problemen bij weblog zijn nog niet helemaal opgelost. Dus ik zal regelmatig moeten checken op mijn weblog of er reacties zijn.

Wat ben ik blij met de google reader, dat scheelt echt zeexc3xabn van tijd. Normaal ging ik heel veel weblogs langs of ze iets op hadden geschreven, dat kost echt veel tijd. Nu heb ik gewoon al die tijd mijn google reader open staan en ik zie vanzelf wanneer iemand iets op zijn weblog heeft geschreven. En zoals nu mijn computer raar doet (zie verder op) heb ik toch alle adressen nog.
Ik blijf de contacten via de weblogs een rijkdom vinden.

Mijn gewone computer geeft nu problemen. De ventilator geeft zo’n herrie dat ik hem niet durf aan te zetten. Gelukkig heb ik nog mijn laptop, die heb ik speciaal gekocht voor mijn naaimachine met borduurmodule, dus de laptop gebruik ik ook alleen daarvoor. Maar ja, nu heb ik hem wel hard nodig, want zonder computer kan ik echt niet meer (even lekker overdrijven!!!). Dus snel even een paar internetadressen erop gezet, de virusscanner even actief gemaakt etc.

Nu zou ik al in deze vakantie een nieuwe computer kopen, dus nu moet ik er morgen met spoed achteraan. Want op mijn laptop heb ik niet window office en ook niet mijn fotoprogramma. Dus ik kan er ook geen foto’s op zetten.

Ook heb ik gisteren een foto van Belle gemaakt. Ik had mij net lekker gexc3xafnstalleerd op de bank, koppie koffie, krantje erbij (Ik heb een weekend abonnement en zelfs dan gun ik mij vaak de tijd niet om de krant te lezen). En helaas kon ik ook nu niet lezen, want je raadt het al, Belle moest aandacht en ging bovenop mijn krant liggen. Dus die foto houden jullie nog te goed en nog een foto namelijk die van een borduurlap die al jaren in de kast ligt, hij is af, maar niet ingelijst o.i.d. Het is het alfabet van Franciens katten en ik ben daar best trots op dat ik zo’n groot ding gemaakt heb, dus nu maar bedenken wat ik verder mee ga doen.

Ik heb vanacht gelukkig goed geslapen, maar helaas is het met mijn rugpijn nog niet minder, bah!, heb ik weer vakantie!

7 thoughts on “Computerpret of leed

  1. Ik begrijp dit helemaal mijn pc maakt ook geluid die niet om aan te horen is .
    Plus dat de foto’s van mijn blog zijn verdwenen.
    Wat is dat raar dat we er niet meer buiten kunnen
    groetjes yvonne

  2. Hallo Elly.
    Ik maak de foto’s en zet ze op mijn pc.
    meer eigenlijk niet .
    Ik zal even bij java kijken of die geupdate moet worden .
    Moet natuurlijk wel alles proberen dank je wel

  3. Computers lijden vaak een eigen leven lijkt het wel gelukkig heb ik een expert getrouwd. dus zijn de problemen meestal snel verholpen.
    hoop dat het allemaal weer oplost. want lapjes en draadjes zijn veel leuker en voor ons wel te snappen.
    groetjes Dorine

  4. Elly nog niet naar een nieuwe computer gaan kijken, ook dit was bij mij het euvel, Angus moest er een nieuwe box in zetten.
    Toen zaterdag opeens, aan uit, aan uit wat bleek nu mijn computer liep heet, dus moest de fan lager gezet worden.
    Dus laat er even naar kijken, misschien is het dat!!
    Dat het zo veel geluid maakt, komt dus dat je computer te warm is!!!
    Ook ik heb problemen met mijn web-log, of ze alten je er niet in, ik krijg niet door wanneer er iemand op mijn site is geweest, dus ik kijk elke keer even naar het aantal bezoekers en dan kan ik zien of er iemand geweest is. Het rare is dat bij de ene het wel doorkomt, zoals vanmorgen las ik dat er een was, en nu zie ik dat er 3 zijn!! dus hoe dat komt!! geen idee!
    Groetjes Joke

  5. Ik heb een nieuwe pc besteld, mijn huidige is een echte maandagmorgen pc, al vanaf dag 1. Er is altijd wel wat mee. Hij wordt thuis helemaal voor me gexc3xafnstalleerd, waarschijnlijk morgen of overmorgen.

  6. Hey,

    we hebben nog zo gezegt doe geen wit aan………..bij de kleine jongen wordt het zo zwart…

    lang leve de Laptop.

    groetjes Andrea

Geef een reactie

