Sylvia's Bridal Sampler

Eindelijk ga ik nu toch starten met de Sylvia’s Bridal Sampler, afgekort SBS.

Ik heb al aardig wat lapjes verzameld (foto rechterkant). 2009_07_17_3349 Dit mandje heb ik bij Xenos gekocht, speciaal voor mijn SBS quilt, maar het zal wel te klein zijn, maar dat maakt niet uit.

2009_07_05_3323_bewerkt1 Dit is mijn sprei waar Myra op ligt, hij is ongeveer twintig jaar oud. Hij zal nog zeker twee jaar mee moeten gaan, want ik verwacht niet dat ik mijn SBS in twee jaar af zal hebben. Dus volhouden spreitje van me of moet ik juist zeggen tegen mijn katten: pas op, die sprei moet nog langer mee.

Gisteren heb ik fysiek een zeer slechte dag gehad, stond al op met overal pijn. Ondanks de pijn wel een prettige dag gehad. ’s Ochtends naar de kapper (ik voel me weer mens) en ’s avonds uit eten, mijn broer is gisteren zestig geworden en ik zat naast zijn kleinzoon van anderhalf. Wat een joch. Okxc3xa9 mijn kleding kan meteen de was in. Helaas was ik mijn fototoestel vergeten.
Vanacht heel slecht geslapen door de pijn, als ik een uur heb geslapen is het veel. Het is nu onder in mijn rug gaan zitten. Dus vandaag is er helemaal niets uit mijn handen gekomen. Weet niet hoe ik moet zitten of liggen. Morgen hopelijk een betere dag.

Deze foto wil ik jullie niet onthouden. Van de week was ik foto’s van mijn camera af aan het halen en toen ik omdraaide zag ik dit achter mij op de grond:2009_07_14_3355 wat een vila schoonzicht he?

Ik hoop vanavond nog wel iets aan mijn stitchery te kunnen doen. Zoveel plannen voor de vakantie m.b.t. quilten, maar er is nog maar weinig van terecht gekomen. Ben ik blij dat ik drie weken vakantie heb.

One thought on “Sylvia's Bridal Sampler

  1. Hoi Elly,
    Wat naar dat je zoveel pijn hebt, ik ben zelf aan het herstellen en heb net als jij ook nog steeds minder goede dagen. Hoop dat je vlug wat opknapt en toch van je vakantie en je quilten kunt genieten. Sterkte
    Lida

Geef een reactie

