Katten om mij heen, heerlijk toch

2009_07_14_3340 Als mijn katten om mij heen zijn, dan kan mijn dag niet meer stuk. Situatie vanochtend: als ik links van mij kijk ligt onder de eettafel Belle 2009_07_14_3343

Schuin voor me ligt Myra

2009_07_14_3341_bewerkt1 En voor mijn neus op de kleine tafel ligt Bobby. Zeg nou zelf, heb ik gelijk dat dan  je dag toch niet meer stuk kan als ze heerlijk om je heen liggen.

Ik ben daarna naar de Bricoleur gegaan om voor stof te kijken voor de quilt voor mijn moeder. Had ik nu maar even de mail goed gelezen, duh. Ze gaan morgen pas open en in de maanden julie en augustus zijn ze op dinsdag dicht. Dus ik heb voor niets gefietst. Nou ja voor niets, het is wel goed voor mijn conditie, ahum. Wel geslaagd voor een apart cadeautje voor mijn broer, hij wordt donderdag 60 jaar.

En deze foto wil ik jullie ook niet onthouden.2009_07_12_3348 Deze heb ik zondagavond gemaakt. Ik wilde mijn kleine sampler weer oppakken om door te pitten en gelijk met de aunt Becky te oefenen (wat bepaalt nog niet lukt). Je legt het even op tafel om een kopje thee in te schenken en hup mijnheer Bob grijpt zijn kans om midden in de quiltring te gaan liggen. Toen heb ik de kattenbom maar weer even opgepakt. Okxc3xa9 ik weet het, ik moet Bobby er dan eigenlijk vanaf sturen, maar ja hij ligt zo lekker……..

4 thoughts on “Katten om mij heen, heerlijk toch

  1. Gezellig hxc3xa8?! Haha en een kat wegsturen die in de weg ligt is vaak inderdaad moeilijk. Vind het dan sneu. Zielig…. Mijn truucje is, als ze echt weg moeten, gewoon heel hard met kattenvoer te gaan rammelen en ze iets lekkers te geven. Sus ik mijn eigen schuldgevoel. 😉

  2. Ik zit hier op ’t moment op een ongemakkelijke stoel …. Uk, onze kleinste kater, ligt erg gemakkelijk op mijn bureaustoel.
    Goed om lezen dat ik niet de enige ben die ver gaat om haar katten te behagen….
    Maar we krijgen er zo veel van terug hxc3xa9!

Geef een reactie

