Vakantie en de invulling

Het is vandaag mijn eerste dag van de vakantie, drie weken lang. Ik kan mij de tijd niet heugen dat ik drie weken vrij ben geweest, ik neem meestal maar twee weken vrij, maar dat is gewoon te kort om echt van je werk los te komen. Vorig jaar was ik in mijn vakantie bovendien nog bezig met mijn scriptie van mijn opleiding.

En wat ga ik doen, voornamelijk quilten e.d. en lekker veel lezen. Als het goed weer is fietsen naar de Twiskepolder met mijn fototoestel mee. Ik wil ook nog een dagje naar Marken, zo dicht bij, maar ben er volgens mij nog nooit geweest. En natuurlijk mijn katten lastigvallen (alhoewel, ik denk eerder dat ze mij lastigvallen, ze zijn veel te blij dat ik thuis ben).

2009_07_10_3335 Ik heb weer een stitchery van de quiltersblessing af en heb de volgende zojuist getekend op mijn nieuwe lichtbak2009_07_10_3330 , vier zijn er nu af en nog veertien te gaan.

De kattenbom wil ik eindelijk de applicaties  gaan maken op de blokken die ik af heb en de andere blokken maken. Dan heb ik de achterstand toch aardig ingehaald.2009_07_10_3332_bewerkt1

Vanmiddag heb ik weer een speldenkussen van de pincussionclub van Grandma’s kitchen afgemaakt en gelijk gevuld en de andere die klaar lag ook eindelijk gevuld. Ik heb er nu nog een liggen, kijken of ik die nog af kan maken voordat de volgende komt, want dan ben ik hiermee bij.

Met het 12 maanden project loop ik een beetje achter, wie weet wat ik hier aan kan doen deze weken.

Vanochtend heb ik stoffen besteld bij Aztec Rose , want ik wil een start gaan maken met de SBS quilt.

Van de week op zoek voor stof voor een quiltje voor mijn moeder, kan ik wel via het internet doen, maar ik moet toch ook nog een reden houden om quiltwinkels te bezoeken.

En dan wil ik ook nog gaan oefenen met het meanderen op mijn naaimachine.

Volgens mij heb ik aan drie weken te kort. Oh wat is die stitchery die ik net heb afgemaakt toch van toepassing.

3 thoughts on “Vakantie en de invulling

  1. Wat be je gezellig bezig, en ik zie dat de katten je ook een beetje helpen.
    Schattig die spelden kussentjes.
    Als ik in Nederland ben ga ik toch eens info op vragen over dat SBS quilt, leuk werkje om erbij te hebben bij mijn CWD quilt en mijn vriendin Chris neemt het Amish boek mee, dus ik zal me van de winter niet vervelen.
    Fijne zondag Ingrid. gr Joke

  2. Hoi ..
    handig he een lichtbak..ik gebruik em ook,en ben ook met de quilt blessing aan de gang..leuk om te maken 🙂
    succes met alles en ik kom eens weer om het hoekje..
    Groetjes Tineke

Geef een reactie

