Wat ik dit weekend heb gedaan

Niet veel. Het weekend was kort en heet. Ook op het balkon was het regelmatig te heet. Ik was blij dat gisteren de zon achter de wolken verdween, kon ik eindelijk op het balkon zitten.2009_07_05_3324 Normaal staat de bakonrand vol met planten, maar ja ik moet ruimte creexc3xabren voor de katten, want ze zijn nieuwsgierig (net als het vrouwtje).2009_07_05_3325

En ja, ik weet ook dat de bezem klaar staat, zodat ik eindelijk het balkon kan aanvegen, maar ze liggen zo lekker.

Ik heb aan de kattenbom gewerkt, maar nog steeds geen nieuwe blok af. 2009_07_06_3321_bewerkt1_2

Wel heb ik een stitchery af van de quiltersblessing. En ik ben inmiddels met een nieuwe gestart.

Zaterdag kwam mijn nieuwe lichtbak met daglicht binnen die ik had besteld. Hij was niet goedkoop, maar is het absoluut waard, wat werkt dat veel prettiger.

Vanavond heb ik nieuwe lapjes en vlieseline gesneden voor de quiltersblessing. Ook heb ik de applicatie op mijn speldenkussen gemaakt en daarvoor heb ik inderdaad het boterhampapier van Lidl voor gebruikt, niets geen vuile strijkbout meer. Ik moet de applicatie nog wel verder met een steekje vastborduren.

Nog drie dagen werken en dan ben ik drie weken vrij, ik ben echt aan het aftellen. Heerlijk!

2 thoughts on “Wat ik dit weekend heb gedaan

Geef een reactie

