Wat een weer

Wat is het de hele week heet geweest. Ik moest ook nog eens de hele week werken. En als ik dan ’s avonds thuis kom, ben ik helemaal kapot, puur door de warmte en dan krijg ik behoorlijk last van de ontstekingsreacties.

2009_06_30_3303_bewerkt1 Dus eerst een uurtje plat, daarna eten klaarmaken en dan op het balkon gaan zitten. Althans dat is de bedoeling, mijn katten pikken regelmatig mijn plek op de bank in.

Er komt ’s avonds ook weinig uit je handen, zelfs mijn computer werkt traag. Ik probeer af en toe mijn stitchery op te pakken, maar ik maak teveel fouten, ik blijf uithalen. Of ben ik toch te perfectionistisch?

2009_06_30_3316_bewerkt1_2 De katten vinden het heerlijk buiten. Vanmiddag hebben wij hier een klein buitje gehad, maar het is daarna wel afgekoeld.

Maar eigenlijk zo afgekoeld dat het te kil is op mijn balkon om te gaan zitten, de wind staat er op. Ach, lekker zeuren over het weer, daar ben ik Hollander voor, het is nooit goed, maar dat geldt wel voor meer dingen in het leven.

2009_06_30_3305_bewerkt1 O ja en die wedstrijdstitchery: ik heb niets gewonnen. Ik had het ook niet verwacht, heb nog nooit wat gewonnen.

Allemaal een fijn weekend met een aangenamer temperatuur.

5 thoughts on “Wat een weer

  1. Ohhhh, Elly, daar zie ik ook zo,n grijs megabeest liggen !wat heerlijk he, ik ben toch zo dol op hem, net wilde hij weer op een nog te maken quiltpakketjes gaan liggen, ik riep meteen: KLEEDJE ! en ja hoor, verogelijkt ging hij met zijn hoofd afgewens op zijn eigen kleedje zitten, voor hoelang ???

    groetjes, Jeannet

Geef een reactie

