Tail Feathers

Tail_feathers In april gaf Magda van Magdaleentje aan dat ze wilde gaan starten met het project Tail Feathers van Cinderberry Stitches. Het leek mij wel iets om te doen. Magda had even een probleem om aan de stoffen te komen. En ik gaf ook aan, ach dan wachten we toch wat langer. Maar nu we het vorige weekend het verzendschema hebben ontvangen, gaat het toch wel meer kriebelen. De eerste zending komt pas in augustus. En ik weet wel dat dat snel genoeg is, maar toch …..

Zeg nou zelf: het is toch wel een heel mooi project!!!

3 thoughts on “Tail Feathers

  1. dit is heel mooi, succes met het maken.
    ga je op les bij haar of krijg je instructies via mail?
    je was trouwens snel bij mijn droomdekens.
    ze staan nog maar een paar uur op mijn blog.
    groetjes mieke
    ps ennuh…….. denk om de vleermuizen !! hahahaha grapje!

Geef een reactie

