YoYo maker

Gisteren kwam mijn bestelling die ik bij Aztec Rose heb gedaan binnengekregen. Ik ben gek op hebbedingetjes, daarom heb ik die categorie maar even toegevoegd. Ik heb zo’n hanger van Clover gekregen, waarmee je draad kan snijden, een volgende keer maak ik er wel een foto van.

En ik heb een YoYomaker gekocht. Alleen natuurlijk weer de verkeerde, ik wilde een ronde en niet zo’n grootte2009_06_28_3299 en wat ga ik bestellen: de allerkleinste maat en een hartje. Natuurlijk wel meteen xc3xa9xc3xa9n uitgeprobeerd, wat een gepriegel, maar het is wel gelukt. Zie op de foto hiernaast. Ik heb de centi- en inchmeter er even naast gelegd om aan te geven hoe klein dit ding is geworden. Misschien toch volgende keer maar een grotere en een ronde bestellen. Het is wel leuk om te doen en ook als het af is om op cadeautjes te doen of om een fles heen. Er komen wel allerlei leuke ideetjes op.

2009_06_27_3301

En wat vinden jullie van deze schoonheid: mijn Belle.

Ligt ze niet heerlijk te slapen?

Allemaal nog een fijne zondag.

4 thoughts on “YoYo maker

  1. Jemig wat een giller die yoyobestelling, lig hier in een deuk!! Maar het hartje ziet er wel erg lief uit…..magtie blijven??
    Tja wat kunnen katten toch levensgenieters zijn!!

  2. Ik moet zo naar mijn werk en dan liggen de katten om mij heen te slapen en dan ben ik wel jaloers hoor.
    En natuurlijk magtie (yoyo maker) blijven.

Geef een reactie

