Kattenbom en applicatie

Bedankt voor jullie lieve berichtjes van gisteren.

Ik heb toch nog een blok (bijna) afgekregen van de kattenbom. Waarom bijna? Simpel, de applicatie zit er nog niet op.2009_06_20_3290_bewerkt1

Ik heb wel een applicatie gemaakt op de speldenkussen (van de pincussionclub). Gedaan door middel van vliesofix en daarna vast geborduurd.2009_06_20_3291_bewerkt1

Het blokje heb ik op luierinlegvel gemaakt. Maar hierdoor werd het wel zwaarder om te borduren. Maar goed het is gelukt. Moet alleen nog een achterkantje vastmaken en vullen met o.a. geur parels en dan is het speldenkussentje klaar.

Het moet dan toch ook gaan lukken met de kattenbom. Ben alleen bang dat ik dit weekend er niet aan toe kom. Ik ben maar twee dagen vrij en doordat ik ziek ben geweest zal ik toch echt mijn huis goed onderhanden moeten nemen en straks boodschappen  moeten doen. Heb echt maar weinig in de koelkast liggen. Ik ga samen met mijn zus met de auto dus kan ik flink veel meenemen. Normaal doe ik alles met de fiets, heb grote fietstassen.

Morgen is het vaderdag dus dan ga ik naar mijn paps. Ik moet wel even nieuwe stoffen snijden voor de kattenbom, want dat kan ik dan morgen meenemen.

4 thoughts on “Kattenbom en applicatie

  1. HOI ELLY
    Goh, wat heb jij een leuke weblog, ga vooral zo door, want dit is nog maar een begin van alles.
    Lieve groet en tot gauw,
    Maria Mulder.

Geef een reactie

