17 juni

Het gaat gelukkig met mijn gezondheid iets beter. Ik heb maandag een wortelkanaalbehandeling gehad en daar mee is de kiespijn verholpen. Ik heb ruim een uur in de tandartsstoel gelegen, maar heb niets van de behandeling gevoeld. Maar natuurlijk heb ik weer iets afwijkend, de anatomische stand was anders, hij moest oppassen dat hij de tongzenuw niet zou raken en i.p.v. drie kanalen heb ik twee kanalen in die kies. Alle rottigheid is er uit verdwenen. Alleen nog steeds veel last van uitstralingspijnen en aangezichtspijn, ondanks de medicatie. Mijn concentratie had ook een opdonder gekregen, langszaam komt dat weer terug. Morgen begin ik ook met mijn werk. Ze moeten alleen niet teveel van mij verwachten, ha ha. Als ik al zie hoeveel ik deze tekst moet aanpassen, hopeloos.

2009_06_17_3288 Af en toe heb ik iets aan mijn stitchery kunnen doen, maar helaas ook veel uitgehaald, zat ik er weer naast met mijn naald. En ook een blokje (lees een stukje) aan mijn kattenbom gemaakt, dus dat schiet ook niet erg op.

2009_06_17_3289 Gisteren een pakketje van Grandma’s kitchen ontvangen: de pincussion club. Ik loop nu al drie speldenkussentjes achter.  Over drie en een halve week heb ik vakantie, hopelijk kan ik dan het een en ander inhalen.

2 thoughts on “17 juni

Geef een reactie

