Leuk pakketje ontvangen

2009_06_13_3287 Kijk wat mijnheer Post weer heeft bezorgd. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst bj Aztec Rose en het werd vandaag al bezorgd. Een quilt needle threader, of het ding werkt weet ik niet, maar ik vond het gewoon een leuk hebbedingetje; een Needle minder, lijkt mij super handig en het is natuurlijk een kat en de aunt Becky’s finger protector. En alles zat gewikkeld in dit lapje (bonus, want dat had ik niet besteld). Ik had de vingerhoed er ook bij besteld, maar die is niet op voorraad. Binnen een mum van tijd krijg je daar bericht over, en zodra het er wel is dat het wordt bezorgd. Wat een goede service daar.

2009_06_13_3285

Wie is dit op de foto rechts? Dat is Belle die als een kikker half onder de bank ligt. Ik vind die pootjes dan zo leuk liggen, dus kon het niet nalaten om er een foto van te maken.

Het is dat het bloggen mij nu goed afgaat, anders had het vandaag echt niet gelukt om iets er op te zetten. Alles waarbij ik mij teveel moet concentreren is me teveel. De ergste uitstralingspijn is gelukkig weg, maar wat wil je als je om de drie uur medicijnen inneemt. Vanmiddag even op het balkon met de stitchery bezig geweest, maar moest ook weer het een en ander uithalen. Dus toen maar weer gestopt. Bah. Dan maar gewoon genieten van mijn nieuwe aanwinsten en natuurlijk mijn schatten van katten.

2 thoughts on “Leuk pakketje ontvangen

Geef een reactie

