Weer een vrije dag niet zoals ik wil

Vandaag had ik mijn roostervrije dag. Het begon vanochtend met de tandarts bellen. Ik crepeer al drie nachten van de pijn in mijn mond en gezicht en slapen dat lukt niet. Overdag ging het nog, behalve gisteren, toen heb ik ook geleefd op ontstekingsremmers en paracetamol, maar ja toen was ik nog aan het werk. Het begon bij een kies, dacht eerst een ontsteking aan het tandvlees, toen kiespijn, maar de pijn trok steeds meer naar boven. Moest ik misschien een wortelkanaalbehandeling ondergaan? Of zijn het toch de holtes. Ik heb regelmatig pijnaanvallen, dan kan ik het wel uitgillen. Ik kon snel bij de tandarts terecht, hij heeft echt alles nagekeken en zelfs een foto gemaakt, maar er is niets te vinden. Wel wat troubel boven de wortels maar daar mag vanaf deze foto’s geen oordeel over gegeven worden. Toen vanmiddag naar de huisarts. Allen lijkt op een sinusitis (holteontsteking), maar ik ben er niet verkouden bij en bij bukken heb ik ook niet meer last. Maar de kans is groter dat het een ontsteking is van de aangezichtszenuw. Dat zou ook de pijn meer verklaren. Ik heb nu andere ontstekingsremmers gekregen en veel paracetamol tussendoor slikken.

Van quilten komt niet veel terecht, want de pijn overheerst regelmatig. En morgen zou ik naar de inloopbee van Birdblocks gaan, eindelijk, maar dat kan ik nu ook vergeten.

Bah, gaat net het wondje op mijn been dicht, dient het volgende zich weer aan. Ik wil deze gratis dingen niet!

4 thoughts on “Weer een vrije dag niet zoals ik wil

  1. Getsie, wat naar. Ik hoop voor je dat de medicijnen helpen en dat je je snel weer beter voelt. (waarom moet dit trouwens altijd op een vrije dag gebeuren?)

Geef een reactie

