Nieuw boek

Vandaag weer een leuk pakketje van mijnheer post ontvangen.2009_06_09_3282

Op het prikbord had iemand het over dit boek, dus gelijk gekeken bij bol.com en op mijn wensenlijstje gezet. Er staan inmiddels al heel wat boeken op mijn wensenlijstje. Maar aangezien ik aardig wat pakketjes heb met lapjes van 10×10 vond ik het tijd om dit boek aan te schaffen.

Weer een aanvulling voor mijn quiltbibliotheek.

Er naast ligt mijn volgende blok in wording van de Quilters Blessing: "Much sewing". Dat is inderdaad ook een droom, daar ik het toch meer van mijn vrije dagen moet hebben. In de avonden na een werkdag ben ik helaas te moe. Maar ja, helaas heb ik die gebreken allemaal gratis gekregen van Moeder Natuur. Morgen moet ik weer terug naar de huisarts (ik heb een abonnement voor iedere week), hoewel het steeds beter gaat, maar toch is de wond op mijn been nog steeds niet dicht en ik word gek van dat verband om mijn been. Het is nu al twee maanden, ach dat kan er ook nog bij. Maar ik heb toch echt liever andere dingen gratis.

Geef een reactie

