Zaterdag, alweer 6 juni

Wat gaat de tijd toch hard. Er is alweer bijna een week van juni om. Ik heb de hele week gewerkt en ik merk toch wel dat ik ’s avonds te moe ben om aan de stitchery te werken, ik moet steeds te veel uithalen (wie is hier een perfectionist, ik niet).

Vandaag heb ik eindelijk mijn telefoon gekocht, maar jij hij moet nu eerst 24 uur opladen voordat ik deze kan gaan gebruiken. Ik heb ook vandaag een paar zwarte birkenstocks gescoord. Ze lopen zo heerlijk. Ook alvast gexc3xafnformeerd voor een nieuwe computer, maar dat mag pas als ik vakantie heb, dus nog even geduld.

Toen ik vandaag thuis kwam lagen er leuke pakketjes in de bus.2009_06_06_3278 Op de foto links stan twee pakketjes, het rechterpakketje is het nieuwe maandquiltje van Magdaleentje: Uitgerekte sterren (lag trouwens al gisteren in mijn brievenbus), het linkerpakketje is van Grandma’s Kitchen, scrap pack voor maar 5 euro. Ook heb ik vandaag de stof binnengekregen voor mijn kattenbom. Een lapje wordt nog nagestuurd, daar belde Magda gisteren apart voor op. Heel attent.

.

2009_06_06_3277

Het rechterpakketjes is wel heel apart. Het is een bedankkaartje van Wendy Vosters, omdat ik heb meegedaan aan de wedstrijdstitchery. En nee, de uitslag is nog niet bekend. Die komt in de volgende patronenpost. Er zitten twee pakjes met naaimachinenaalden in en quiltkaarten. Zeer bijzonder. En nu maar afwachten.

3 thoughts on “Zaterdag, alweer 6 juni

Geef een reactie

