Stitchery

Een paar berichten geleden heb ik aangegeven dat ik het zo jammer vind dat ik de patronen van a quilters blessings niet had. Inmiddels heb ik de patronen wel. Ik heb van zoveel kanten de patronen aangeboden gekregen. Belangrijk is natuurlijk dat je hier geen winkelier of ontwerper kwaad meedoet, daar de patronen toen gratis werden aangeboden. Ik vind het zo lief dat ik het ene naar het andere mailtje hierover ontvang. Echt heel attent van iedereen.

Inmiddels ben ik met het eerste blok gestart. Ik ben een beetje Pietje Precies en haal regelmatig een steekje uit, omdat deze niet mooi aansluit, misschien moet ik dat meer loslaten en gewoon vertrouwen op de oefening. Ik kan nog geen foto laten zien, daar ik even snel een berichtje maak, ik moet zo weer naar mijn werk.

Ik had ook al op het prikbord aangegeven dat ik regelmatig niet op diverse weblogs kon komen met name van web-log. Dit probleem heb ik nog steeds, maar als ik even wacht dan kom ik er meestal wel op. Maar nu gebeurt het steeds vaker dat ik problemen heb met de andere aanbieders in blogland. Je kunt geen berichten plaatsen, heb je net een heel bericht getypt, wil je opslaan, wordt de sessie afgesloten. De ene keer probeer ik het opnieuw en de andere keer denk ik laat maar. Ik dacht dat het aan mij computer lag, maar ik lees het nu op steeds meer blogs. Er is toch geen virus in blogland? Laat ons quilters met rust.

Zo nu naar mijn werk. Allemaal een fijne dag.

Liefs Elly

5 thoughts on “Stitchery

  1. Vreemd die blog problemen. Nu en dan moet ik een tweede poging doen om een reactie gepost te krijgen maar het lukt me toch altijd. Mij valt het op dat het dan om niet-Webloggers gaat die om een anti-spam code vragen …

  2. Ik geloof dat ik hier ook even een bedankje plaats. Via Jellie heb ik patroontjes ontvangen van de quilters blessings.
    Dank je wel!!
    En dan te bedenken dat ik pas na de zomer met quiltlessen ga beginnen:-)
    Maar de patroontjes zijn nu al leuk!

    Groetjes
    Maria

Geef een reactie

