Verslaafd

Laatst schreef ik bij iemand een reactie op het blog dat zij wel erg verslaafd was en dat als ze niet op zou passen zij nog zou worden opgenomen in een speciale kliniek.

Nou ik kan jullie zeggen: ik ben nu ook echt verslaafd. Morgen moet ik werken, maar ik kan alleen maar aan al mijn wimmetjes, 12 maanden projecten, kattenbom en de stitchery denken.
Stel je voor dat ik hiervoor opgenomen moet worden: Elly je bent verslaafd. Je krijgt daar bezigheidstherapie en wat zie je alleen maar kleuren en wat voor quilts je daar allemaal van kunt maken. Gezamenlijk eten, oh, dat kun je ook als een goed item voor een quilt gebruiken. Einde van het verhaal is dat ik weer naar huis gestuurd wordt: je bent niet te helpen, je zult ermee moeten leren leven. Nu is mij dat wel vaker gezegd, maar met dit mogen ze het mij wel zeggen.

2009_06_01_2903 Deze kattenbom (voorlopig nog zonder kat) heb ik gistermiddag op het balkon afgemaakt. Let op hij is nog niet gestreken. De naam van dit blok is Cheyenne.

Ik heb ook een start met een stitchery gemaakt, wat is dat toch heerlijk om te doen. Alleen een nadeel, mijn vingers zorgde regelmatig voor schaduw waardoor je niet zo nauwkeurig kunt werken, en waardoor ik ook regelmatig het een en ander heb uitgehaald. Ik vind ook best nog moeilijk om een regelmatige steek te krijgen. Maar ja dat zal ook wel oefenen en nog eens oefenen zijn. Gisteravond ben ik bezig geweest met de rand van een onderdeel van het 12 maanden project. Dat is echt zo’n klusje dat je voor de tv maakt. Deze week komt er verder weinig van quilten, want ik moet de hele week werken.

3 thoughts on “Verslaafd

  1. Via een bizar berichtje van het pB op je blog ach ja het kan verkeren 😉 maar eh…heel gezellig hier en die verslaving zucht ook ik ga er onder gebukt of liever gezegd mijn huisgenoten LOL. Nee hoor stuk voor stuk genieten ze van mijn fanatisme. Groetjes Gerda de Bruyn |(ps heb je er op mijn blog ook last van dat je geen berichtje kan plaatsen?, ik hoor het graag want dan kan ik mijn DS er naar laten kijken bvd)

Geef een reactie

