Werkkamer en balkon

2009_05_31_2887 Op diversie blogs zag ik hoe de werkkamer van de quilters eruit zien. Allemaal droomkamers. Misschien maak ik ooit ook nog eens zo’n werkkamer. Ik heb wel een werkkamer waar mijn computer in staat, maar verder is het een rommeltje, moet het dan echt eerst gaan ordenen. Ik werk meestal in de huiskamer, ik heb met niemand rekening te houden, dus kan het laten liggen, nou ja, bijna alles laten liggen. Ik zit natuurlijk wel met mijn katten. Ik kan geen losse lapjes of spelden of mijn tante Betje laten liggen, want die zijn de volgende dag niet meer te vinden.

2009_05_31_2885 Mijn balkon begint weer een plantenparadijsje te worden. Het is ook heerlijk om daar te zitten quilten.2009_05_31_2886

Gisteren heeft van mijn vader vanuit hun huisje een campanula meegenomen. Die komt oorspronkelijk van mijn vorige balkon vandaan. Die groeide daar zo goed, dus mijn ouders hadden een paar plantjes meegenomen. En nu groeit dat in hun tuin zo goed, dat het een beetje teveel aan het overwoekeren is. Aangezien ik na mijn verhuizing de planten op mijn balkon heb verwaarloosd, had ik geen campanula meer. Het linkerplantje heb ik een paar weken geleden voor binnengekocht, maar die is uitgebloeid en het rechtergedeelte komt dus bij mijn ouders vandaan. Het moet natuurlijk nog helemaal bijkomen.

2009_05_31_2888 Het staat nu nog midden op het balkon voor de foto, maar ook deze komt op de rand van het balkon te staan.2009_05_31_2891

Vandaag wordt het weer mooi weer. Dus ik ben op het balkon te vinden met mijn lapjes.

2 thoughts on “Werkkamer en balkon

  1. Wat leuk Elly dat jij ook van die Britse beesten hebt ! honden hebben een baas, en britten hebben personeel, dat zul je vast herkennen. Ik heb er twee, xc3xa9xc3xa9n grote bullebak en een klein monstertje wat helaas niet meer zal uitgroeien tot formaat bullebak, ik hou zo van grote katten.

    groetjes, Jeannet

  2. Hallo Elly, ik zie dat jou katje ook al van plantjes houden.
    Wat heb je je balkonnetje gezellig zo met dat rozenboom, kan me voorstellen dat je daar heerlijk zit te handwerken met de hulp van poezen.
    Simba vind het ook heerlijk om in mijn kamer huis te houden maar dat vind hij eigenlijk leuk in elke kamer, alles waar hij maar aan kan hangen en zijn tandjes in kan zetten, dat moet uitgeprobeerd worden, en als meneer dan ook nog garen tegen komt, hoe leuk is het om het van het klosje of kaartje af te proberen krijgen.
    Nee Willeke en ik zijn geen zusjes, maar we hebben elkaar geadopteerd.
    Groetjes joke

Geef een reactie

