Update kattenbom en aanvulling bibliotheek

Bah, had ik een bericht bijna klaar, vliegt het internet eruit en ook gelijk mijn bericht kwijt. Dus maar weer opnieuw beginnen.Op mijn werk waarschuw ik altijd dat ze tussendoor het werk op moeten slaan en duh het gebeurt mij weer thuis.

Maar goed, ik was begonnen met een update van de kattenbom. Het tweede blok: Duck Tracks is gestreken.2009_05_30_2879_2  De applicatie is nog niet gedaan, ik ga de katten toch met vliesofix er op doen. Zo, het besluit is genomen, maar nu het ook nog doen.2009_05_30_2880_bewerkt1_2

Ik ben ook steeds meer handigheid te krijgen in het strijken van de naden. Je moet het inderdaad op gevoel doen. En twee blokken liggen natuurlijk al gesneden.

Gisteren was ik naar het winkelcentrum om een nieuwe telefoon te kopen, want ik word gek van mijn huidige telefoon: gaat als een ander belt tig keer over, maar bij mij maar een keer of de nummerweergave pakt weer niet. Ik had op het internet al het een en ander bekeken, maar uiteindelijk is het toch een ander geworden. Geluidskwaliteit was beter, en vanwege mijn slechthorendheid is de keus dan snel gemaakt. Alleen was deze natuurlijk weer niet op voorraad. Door Pinksterweekend komt deze nu pas donderdag binnen. En aangezien ik de hele week moet werken, kan ik hem pas zaterdag halen. Ik was even bang dat de  Birdblocks inloopbee aankomende zaterdag was, maar bij het zoeken naar de link zag ik dat het pas de zaterdag erop is. Mag ik ook een keer mazzel hebben.

2009_05_30_2882_bewerkt1_2

Gelijk even bij de boekenvoordeel naar binnengelopen en daar vond ik dit boek. Ik had het al eerder gezien, maar toen nog niet meegenomen (waarom niet? Joost mag het weten). Maar nu dus wel. Weer een aanvulling voor mijn quiltbibliotheek.

Allemaal een fijne Pinksterdag.

Liefs Elly

6 thoughts on “Update kattenbom en aanvulling bibliotheek

  1. O wat een mooie blokken-
    He dat boekje heb ik ook net aangescahft, was zo goedkoop dat ik het niet kon laten liggen.
    Ook jij hele fijne pinksterdagen uit een heel warm Zweden.+30
    Gr Joke

Geef een reactie

