Nieuwe (oude) stitchery ontdekt

Vandaag op het prikbord heb ik zo’n leuke stitchery gezien: quiltersblessings van capricorn quilts. Helaas is het niet meer te downloaden, ja als je een verzoek indient bij de maakster, in het Duits. En ik heb nu eenmaal geen talenknobbel. Vandaar dat ik zeg een nieuwe stitchery, voor mij is deze nieuw en onbereikbaar, oud daar deze niet meer te downloaden is, want hij is vorig jaar gestart.

Het zonnetje was vandaag heerlijk, alleen kan ik er nog niet te lang inzitten, mijn wond op mijn been is nog steeds niet dicht. En ik kan je vertellen dat als de zon er op komt dat het dan steekt. Dus ben ik vanmiddag maar even een klein stukje gaan lopen. En wat is de natuur toch mooi (ook aan het randje van Amsterdam).2009_05_24_2316 2009_05_24_2309_bewerkt1

Als je goed kijkt zie je op de rechterfoto twee jonge meerkoeten. Ik had beter mijn spiegelreflex mee kunnen nemen dan was het duidelijker te zien.

op twee grote bomen stond een rood kruis. Een gedeelte in die bomen is ook dood. Dus waarschijnlijk worden deze bomen weggehaald. En hier zitten juist zoveel groene halsbandparkieten in. De meeste vinden ze schreeuwen, ik vind ze reuze gezellig en helemaal als ze met tientallen tegelijk aan komen vliegen, net een groene waas. Ik moet nog ergens een foto van ze hebben, maar dat zal ik op moeten zoeken.

2 thoughts on “Nieuwe (oude) stitchery ontdekt

Geef een reactie

