vervolg favorieten en bom

Het is mij uiteindelijk gelukt om alle favorieten op mijn weblog te zetten. Ik wilde ook het design aanpassen, maar dat lukte niet zoals ik wilde. De foto erboven werd te groot, dan kreeg ik er weer geen tekst in de foto etc. En tot overmaat van ramp liep mijn computer ook nog vast. Het wordt tijd dat ik een nieuwe koop die veel en veel sneller is. Dus dan probeer ik pas weer opnieuw een lay-out. Zo slecht is deze niet die ik nu heb.

Mill_wheel1 En hier is dan de foto van deel 5 van de  kattenbom. De eerste vier delen moet ik nog maken, ik ben nu pas gestart met deze kattenbom.

Dit blok heet Mill Wheel. De kat moet ik er nog aplliceren, maar dat komt later wel.

Ik vind het best pittig om die hoekjes te maken en later het dan ook nog te strijken, wat een crime. Maar eens zal ik het leren.

Mijn vingers jeuken om de volgende bom te gaan maken, maar ik moet eerst die inchliniaal gaan halen en dat kan helaas pas zaterdag. Vandaag is niets open en morgen moet ik nog werken. Nou ja, dan ga ik maar eerst verder met mijn andere werkjes er liggen nog genoeg dingen waarmee ik bezig ben.

4 thoughts on “vervolg favorieten en bom

  1. Ik vind het een keurig blok hoor!
    En nu je het eerste wat moeilijke begin van het lijstje favo-blogs hebt gemaakt is het aanvullen simpel, hxc3xa9.
    Voor het prutsen aan layout enzo heb ik een tweede testblog gemaakt. Ook een idee voor jou?

  2. Hallo,

    De blokken zijn prachtig en mooie kleuren, maar ik ben toch wel heel erg benieuwd waarom het een kattenbom heet. Is het patroon ergens te zien?

    Groetjes Marja

Geef een reactie

