Lekker liggen of juist niet??

Volgens mij ligt dit helemaal niet lekker, maar blijkbaar vindt Belle van wel, want zo ligt ze wel vaker2009_05_20_2299_2.2009_05_18_2301_bewerkt1

Myra kiest meer voor ruimte, op dit kleedje of op de grote kussen (die ik voor mezelf heb gekocht maar ingepikt is door de kat).

En ik heb het eerste blok van de kattenbom af. Ik moet hem eerst strijken voordat ik er een foto van maak. Ook moet de applicatie er nog op. Ik ben er nog niet over uit hoe ik ga appliceren, met of zonder naad. Ik denk dat ik maar eerst een proeflapje ga maken. Ik vond trouwens het blok best pittig met de hoekjes, als ik zie hoe anderen die zo perfect maken, daar kan ik jaloers op zijn. Ook hiermee moet ik zeker eerst meters maken om het echt te leren.

Morgen laat ik het blokje zien, want nu moet ik naar operette repetitie.

4 thoughts on “Lekker liggen of juist niet??

  1. In ons leven hebben twee grijze poezen een rol gespeeld. Koos en Gijs, twee botsende karakters maar allebei o zo lief. Ik kijk dan ook met vertedering naar je beide schatten. Groeten Klazien

  2. O wat liggen die 2 er leuk bij, wat een prachtige katten.
    Was gezellig in Veldhoven, en ik heb het goed verborgen gehouden dat ik ziek was, grinnik.
    Groetjes Joke en je kattenbom word ook mooi

Geef een reactie

