Zondag 17 mei

Ik ben vandaag niet zoveel met quilten beziggeweest. Ik had een evaluatieformulier gemaakt voor de voorstelling van de Drie Musketiers van de musical. En nu moet ik al die formulieren die terug zijn gekomen verwerken. Dat is namelijk het laatste wat ik nog doe voor de musical daar ik er mee ben gestopt.

En elke keer verkijk ik mij op zo’n klus: dat doe ik wel even. Ik heb de cijfers nu rond, maar nu moet ik nog een verhaal van zien te maken, dat doe ik nu volgend weekend, want het lijkt wel erg op mijn werk als kwaliteitsfunctionaris.

Vanmiddag heb ik Belle eens flink onder handen genomen: geborsteld en gekamd. Dat doe ik wel regelmatig, maar ze wil het niet altijd en dan doe je het een beetje met de Franse slag. En ze heeft toch een dikke vacht. Wat ik er van af heb gehaald kan ik wel een kussen mee vullen. Ze wilde ook weer niet echt voor de camera poseren. Terwijl ze zo mooi is.

Vanmiddag heb ik het andere speldenkussen afgemaakt. Het is gemaakt van 15 lapjes van 4 bij 4 cm.2009_05_17_2296 De beschrijving is te vinden bij de weblog van  Carpe-quiltem. Via de prikpagina ben ik hier opgekomen. Je hebt twee modellen, deze en die ik voor moederdag heb gemaakt voor mijn moeder. Maar wat een gepriegel. Vanavond hoop ik verder te gaan met mijn kattenbom.

2009_05_17_2295

6 thoughts on “Zondag 17 mei

  1. Vxc3xa9xc3xa9xc3xa9l speldenkussentjes maken is oefening baart kunst! Zo te zien was het gepriegel niet te moeilijk want het ziet er prima uit 🙂

  2. Ohhh, Ellie, daar zie ik ook al zo,n grote britse beer liggen op een krabpaal ! Hxc3xa9xc3xa9rlijk ! wij hebben er ook twee, xc3xa9xc3xa9n dikke en xc3xa9xc3xa9n minder dikke.

    groetjes, Jeannet

Geef een reactie

