Start kattenbom

Katje kopen?

Ik wilde gaan starten met de kattenbom van Sundrop. Stofjes bij elkaar gezocht en snijden maar. Dus niet.

Allereerst heb ik geen inch liniaal. Wel een inch centimeter (zo heet het niet, maar goed). Dat is gewoon waardeloos opmeten. Ach met een beetje passen en meten lukt het. Maar natuurlijk komt een monster weer dwarsliggen, Bobby.

2009_05_16_2276_2 En even later komt Belle er ook nog bij.

2009_05_16_2277 Zoe schiet je toch helemaal niet op.

Uiteindelijk heb ik xc3xa9xc3xa9n blok geknipt. Ik wilde er meerdere geknipt hebben liggen zodat ik achter elkaar door kan gaan. Maar het is niet anders. Maar eerst eens een inchliniaal gaan kopen en mijn katten de deur uit (ik ben bang dat ik dan zelf het hardste gil).

4 thoughts on “Start kattenbom

  1. Maar even optreden tegen je monstertjes, maar nu heb je wel leuke foto’s voor je log.
    Ik heb de blokken op 20 centimeter getekend.Fijn weekend!

  2. @ Klaske: ik snij ze meteen uit stof, zoals zij ook adviseren,maar dan heb ik alleen wel een goede liniaal nodig. Super handig deze methode.

  3. Vind je het gek dat je lieve katjes je gaan dwarsbomen, jij wil een kattenbom gaan maken.

    Wat houdt dat in . . . je wilt van je katten af. Dit had ik toch echt niet achter je gezocht.
    🙂

  4. @ Anneke: nou van je zus moet je het maar hebben. BOM is block of the month. En ik wil helemaal niet van mijn katten af, okxc3xa9 af en toe

Geef een reactie

