Wedstrijdquiltje affo!

Gisteravond was ik te moe om te bloggen en net moest ik eerst weer naar de huisarts. Het wondje op mijn been begint eindelijk langzaam aan te genezen.

En Yes, het is gelukt. Woensdagavond heb ik mijn quilt afgemaakt. Even op de foto klikken voor een grotere afbeelding.

Kattenbende Het is een wedstrijd van Wendy Vosters, dat in haar patronenpost stond. Ik ben later pas abonnee geworden van de patronenpost en kreeg de stitchery er nog los bij, maar het werd wel erg kort tijd om dit nog te maken. Maar door aansporing van Wendy ben ik er toch maar aan begonnen.

De stitchery vond ik heel leuk om te doen, maar daarna het verder uitzoeken, daar heb ik echt geen ervaring in. Wat een uitzoekerij. Ik ben gewoon zover nog niet. In Veldhoven had ik een aantal lapjes gescoord en de onderste baan had ik al op de regiodag gekocht.

Maar wat een race tegen de klok. Echt, elk vrij uurtje ben ik hier mee bezig geweest. En natuurlijk kreeg ik volop tegenwerking van die monsters van me (anders zijn ze wel lief hoor).2009_05_11_2273

Ik wilde bijvoorbeeld gaan sandwichen en ik alles vastzetten met veiligheidsspelden. Nou dus niet, want mijnheer Bob kwam eraan. Steeds proberen met zijn pootjes die veiligheidspelden eruit te halen en toen maar er helemaal bovenop liggen. Zo schiet je toch niet op.

Ook Myra heeft de neiging om erop te springen (had ze deze avond trouwens niet gedaan), want dan komt ze dichterbij en kan ze makkelijker koppies geven.

Aangezien het quiltje over katten gaat en mijn katten hebben meegeholpen!!!! (er zitten ook onbewust een aantal haren van de katten in verwerkt) , heb ik het quilje KATTENBENDE genoemd.

Tja en nu maar hopen dat ik er een prijs mee win. Spannend. En ook al win ik niet, dan heb ik er toch een hele leuke quilt aan overgehouden.

6 thoughts on “Wedstrijdquiltje affo!

  1. Ooo Ellie ik denk zeker dat dit een winnaar is!! Wat een superquilt Leuk voor mijn verjaardag zeg !!! Haha. Sunny

  2. Elly, ik heb even zitten zoeken hier, maar ik heb hem gevonden! Geweldig is hij. Weet je al of je gewonnen hebt??? Want ik heb inmiddels een aantal van deze quiltjes voorbij zien komen, maar deze is echt helemaal superdesuper! Jij moet wel winnen, dat vind ik tenminste, hopelijk denkt de jury er ook zo over!

Geef een reactie

