Moederdag

Ik had een cadeautje voor mijn moeder gekocht in de Bijenkorf, en alleen maar omdat ik mij vergist had en dat ik vrijdag moest werken en dus toen niet naar het winkelcentrum kon om een cadeautje te kopen. Zaterdag ging ik tenslotte de stad in voor de quiltwinkels (zie mijn vorige blog).2009_05_10_2240  Als je zelf van alles maakt dat kan je toch niet achterblijven om niet iets voor haar te maken. Dus ik heb een superklein speldenkussentje gemaakt. De blokjes zijn 4 cm breed. Ik ben er ook een voor mijzelf aan het maken. Zodra deze klaar zal ik verwijzen naar de link waar ik dit vandaan heb, want ik moet die persoon natuurlijk ook even bedanken.

Bij mijn ouders in de tuin stond de azalea prachtig, die heb ik zelf daar ooit lang geleden geplant, het was toen nog een klein plantje.2009_05_10_2242 Is het niet een plaatje.

Zelf zal ik nooit moederdag vieren, simpel weg omdat ik geen kinderen heb, niet bewust, maar nooit de juiste man getroffen en om een kind alleen op te voeden…… Tja en nu zijn mijn katten mijn kindertjes, alleen een moederdagcadeautje zullen ze niet kopen.

Gisteravond wilde ik nog verder met mijn wedstrijdquiltje.

Maar ja hoe lukt dat met die monsters in de buurt. Je schiet niets op. Aan de naaimachine zat Bobby in de weg, wilde ik stof snijden, ging Myra daar zitten en koppies geven. En Belle zat het allemaal op een afstand te observeren.

2009_05_10_2250_2

2009_05_10_2245 2009_05_10_2258_2

4 thoughts on “Moederdag

  1. Leuk dat speldenkussen !
    Heerlijke beesten ; katten… Wij hebben er nu nog maar twee maar van mij mogen er nog wel een paar bij 😉
    Nog een fijne avond , groetjes Ingrid.

  2. Je hebt wel heel behulpzame katten hoor. Las net je verslag van zaterdag, en krijg steeds meer spijt dat ik niet naar de sbs dag geweest ben. Ik lees nu bij iedereeen zulke geweldige verhalen!
    Fijne dag, groetjes Margreet-W

Geef een reactie

