Op stap in Amsterdam

Vandaag heb ik met Sunny Amsterdam onveilig gemaakt. Eerst gingen we naar Den Haan & Wagenmakers waar het SBS boek te koop was en waar de dames waarvan de foto van hun quilt in het boek staan ook aanwezig waren. Er was daar een SBS dag.

Maar we gingen maar eerst naar Birdblocks, daar gezellig koffiegedronken bij de inloopbee en helaas ook het een en ander ingeslagen. Ik kan het niet nalaten.2009_05_09_2233 Wat liggen er mooie dingen. En ik heb ook weer zoveel ideexc3xabn opgedaan. En een hele serie stoffen met katten.

Wat een gezellige winkel. Eigenlijk een schande dat ik daar nog niet eerder was geweest, ik woon notabene in Amsterdam. Oke ik woon niet in de stad en ga ook niet zo snel de stad in, het is mij vaak te druk.

Maar vandaag was het heel gezellig. Gewoon heerlijk om zoveel mensen tegen te komen die dezelfde hobby hebben en daar over te praten.

Daarna gingen we weer terug naar Den Haan & Wagenmakers. En daar het boek van Jennifer Chiaverini: Sylvia’s Bridal Sampler gescoord. 2009_05_09_2234_2 En wat heel leuk is dat de dames Simone, Barbara, Annelies en Cobie wilde signeren op de bladzijde waar de foto staat van de quilt die zij hebben gemaakt. Het boek is nu een collectersitem, ha ha. Ik heb hier echt alleen maar het boek gekocht, maar een volgende keer kom ik zeker terug voor de stoffen, wat zijn die prachtig. De stoffen ga ik dan ook wel doelgericht kopen. De SBS ga ik voorlopig niet maken, maar als je alles zo ziet, dan jeuken mijn handen wel.

Daarna nog even wezen shoppen in de Bijenkorf, ik kan mij de tijd niet heugen dat ik daar ben geweest. Ik moest nog een cadeautje kopen voor moederdag en dat is daar gelukt.

Als afsluiting zijn Sunny en ik in de Bijenkorf wezen lunchen vatbaar.

Sunny en ik hebben afgesproken dat we dit vaker gaan doen.

4 thoughts on “Op stap in Amsterdam

  1. Oh, was jij dat van dat collector’s item, ik heb het even “gepikt” van jou, vond het wel een leuke vondst! Zal het op mijn weblog even veranderen, zeggen dat ik het van jou heb!
    Heerlijk hxc3xa8 zo’n dagje uit, jullie hebben ook echt genoten, zo te lezen.

Geef een reactie

